×

در مقایسه با پتانسیل موجود، درآمد اختصاصی آموزش و پرورش پاوه بسیار کم است

  • کد نوشته: 20686
  • ۱۴۰۱-۰۴-۱۳
  • 324 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت:در مقایسه با پتانسیل موجود، درآمد اختصاصی آموزش و پرورش پاوه بسیار کم است.
    در مقایسه با پتانسیل موجود، درآمد اختصاصی آموزش و پرورش پاوه بسیار کم است
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان پاوه، پیش از ظهر یک شنبه همزمان با دوازدهمین روز از تابستان سال جاری به ریاست اردشیر رستمی فرماندار این شهرستان و با حضور سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

    سلمان محمدی دبیر شورای آموزش و پرورش استان در ابتدای این نشست، ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه و نگاه خاص فرماندار و سایر اعضای شورای اداری شهرستان پاوه به مقوله آموزش و پرورش، رشد و توسعه نظام تعلیم و تربیت را مرهون انسجام و تعامل با سایر ادارات و نهادها دانسته و افزود: تحقق اهداف سند تحول بنیادین به عنوان خط مشی این وزارتخانه و توسعه متوازن امکانات میان مناطق مختلف کشور، مستلزم حضور موثر شرکای راهبردی آموزش و پرورش در کار تعلیم و تربیت است.

    عالی ترین مقام مسئول آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطر نشان ساخت: تمامی دستگاه های فرهنگی باید پای کار آمده و دین خود را نسبت به تربیت نسل امروزهجامعه دانش آموزی ادا نمایند.

    وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: کرونا، ارزش، شان و سختی کار معلمان را به جامعه ثابت نمود.

    سلمان محمدی، با اشاره به توجه ویژه این اداره کل به مدارس و مناطق کمتر توسعه یافته و مرزی گفت: قریب به ۱۰ درصد مدارس شبانه روزی استان در شهرستان پاوه واقع گردیده و تمامی تلاش ما بر جذب حد اکثری بازماندگان از تحصیل و ایجاد بستر مناسب جهت ادامه تحصیل دانش آموزان در رشته ها و شاخه های مختلف تحصیلی بالاخص رشته های گرایش کاردانش و رشته ریاضی فیزیک از گرایش نظری است.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان با اشاره به توریستی بودن و ثبت جهانی شهرستان پاوه اذعان نمود: متاسفانه علی رغم حجم بسیار مراجعات به این شهرستان، آموزش و پرورش سهم اندکی در اسکان مسافرین و درآمدهای اختصاصی دارد، انتظار داریم با درایت همکاران سطح شهرستان و مساعدت فرماندار محترم، نسبت به رفع این مورد اقدام شود./

    انتهای پیام

    خبرنگار: لقمان رستمی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *