×

دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران پاوه

  • کد نوشته: 20761
  • ۱۴۰۱-۰۴-۲۳
  • 245 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که به نمایندگی از هیئت دولت در بیست و هشتمین سفر استانی دولت مردمی به استان کرمانشاه سفر کرده است روز پنجشنبه 23 تیر ماه با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان پاوه دیدار و گفت‌وگو کرد.
    دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران پاوه
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از «ایثار» دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با خانواده شهیدان «مجید، سعدالله و فیض‌الله حاتمی» و همچنین شهید «نجیب پیران ویسه» یادآور شد: شما با نثار این شهدا در راه انقلاب اسلامی، هزینه سنگینی پرداختید و خانواده‌هایی که تعداد شهدایشان زیاد است نشان‌دهنده این است که یک تفکر و اعتقاد بنیادینی وجود داشته که سبب شده در این حد برای این مسیر و هدف هزینه پرداخت شود و امیدواریم خداوند بزرگ ما را شرمنده شما و خانواده معظم شهدا قرار ندهد.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن پرسش خانواده معظم شهدا در مورد عملکرد مسئولان استانی، گفت: مسئولان باید تمام حواسشان را برای خدمت به این عزیزان معطوف کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

    قاضی‌زاده هاشمی با ادای احترام به این خانواده شهدا، تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری امروز به استان کرمانشاه سفر کرده‌اند و به نمایندگی از رئیس جمهور دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام شده است.

    وی افزود: تکریم و سپاسگزاری از خانواده‌های معظم شهدا کمترین کاری است که مقابل صبر و فداکاری آنها قابل انجام است.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با اهدای لوح تقدیر از صبر و ازخودگذشتگی این خانواده شهدا تقدیر کرد.

    منبع: ایثار
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *