×

سازمان‌های مردم نهاد در بخش اقتصادی و گردشگری روانسر فعالیت کنند

  • کد نوشته: 16819
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۸
  • 594 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار روانسر گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی خاص این شهرستان و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در بخش‌های مختلف به ویژه اقتصادی وگردشگری فعالیت کنند.
    سازمان‌های مردم نهاد در بخش اقتصادی و گردشگری روانسر فعالیت کنند
  • به گزارش آوای باینگان، سعدی مصطفی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به تاثیر گذاری فعالیت سمن ها در همه حوزه ها اعتماد و اعتقاد داریم و بسترهای لازم را برای فعالیت هرچه بهتر آنان فراهم می‌کنیم.

    وی با بیان اینکه سمن ها در روانسر از مرحله شکل گیری عبور کرده و در مسیر شناسایی مشکلات جامعه و کمک برای رفع آنها حرکت می‌کنند، افزود: قدردان فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان هستیم ضمن اینکه اقدامات مشارکتی آنان در بحران‌ها بویژه ویروس کرونا ستودنی است.

    مصطفی زاده اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد در توسعه همه جانبه نقش بسزایی دارند و حضور آنها دو ویژگی خاص یعنی سرعت و نظارت را در پی دارد و به طور قطع برای توسعه و پیشرفت جامعه می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

    وی با بیان اینکه تقویت و حمایت از سمن ها بعنوان بازوان دولت باید مورد توجه باشد، گفت: این نهادها که از دل مردم و برای حل مشکلات با نیتی غیر انتفاعی وارد کار شده‌اند، می‌توانند در راه فرهنگ‌سازی و عرصه‌های دیگر نیز گام بردارند.

    مصطفی زاده تاکید کرد: تا قبل از سال ۹۴ تنها ۲ سازمان مردم نهاد در این شهرستان فعالیت داشت اما در دولت تدبیر و امید این میزان به ۱۰ مورد رسیده است.

    فرماندار روانسر یادآور شد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه به سازمان‌های مردم نهاد داشته ولی برای هدفمند کردن تصمیم گیری ها، مقوله آموزش این فعالان اجتماعی باید بیشتر موردتوجه قرار گیرد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *