×

سرپرست فرمانداری جوانرود معرفی شد

  • کد نوشته: 20426
  • ۱۴۰۱-۰۳-۰۱
  • 179 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: «سعدی نقشبندی» روز شنبه در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، اعضای شورای تامین و اداری، روحانیون و معتمدین به عنوان سرپرست فرمانداری جوانرود معرفی شد.
    سرپرست فرمانداری جوانرود معرفی شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا؛ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت و آرامش امروز در مرزهای ایران اسلامی مدیون شجاعت و فداکاری های شهدا و ایثارگران از جمله حاج قاسم سلیمانی است.

    «محمد پورهاشمی» ضمن تبرک فرا رسیدن سوم خرداد، فتح خرمشهر را نقطه عطف ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: رشادت های مردم شهرستان جوانرود و منطقه اورامانات با گذشتن از جان و مال و دفاع از آب و خاک نیز همان عطف است و ماندگاری در نظام جمهوری اسلامی را به ثبت رساندند.

    وی به اهمیت نهاد فرمانداری اشاره کرد و اظهار داشت: نهاد فرمانداری یک نهاد بخشی نیست بلکه فرابخشی و رسالت فرماندار در این مجموعه بسیار سنگین و خطیر کار آسانی نیست.

    سرپرست معاونت، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به اقدام شجاعانه دولت در اجرای مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه ها اشاره کرد و افزود: طرح مردمی‌سازی و عادلانه کردن توزیع یارانه‌ها از اقدامات بسیار مهم شجاعانه دولت سیزدهم به شمار می‌رود که همه ما باید قدردان این اقدام ارزشمند رییس جمهور باشیم.

    وی افزود: از دستاوردهای این طرح بزرگ می‌توان جلوگیری از فساد، رانت و قاچاق اشاره کرد.

    سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: در اجرای این طرح اقتصادی ارزشمند دولت سیزدهم، رسانه های وابسته به صهیونیسم و استکبار جهانی تبلیغات سوء فروانی راه انداختند و همچنان ادامه دارد اما با هوشیاری و بصیرت مردم در این راه ناکام ماندند.

    پورهاشمی به اهمیت جهاد تبیین و روشنگری در اجرای طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه ها اشاره کرد و افزود: در این راستا نیاز است علما و روحانیون، نخبگان، مسئولان و اقشار مختلف مردم با روشنگری و جهاد تبیین دولت را یاری کنند.

    وی در پایان با یادآوری سوابق و خدمات ارزشمند و درخشان «رستگار یوسفی» یادآور شد: مهندس «سعدی نقشبندی» شخصیتی اصیل، توانمند، باسابقه و خوشنام است و امیدواریم از این بستر با همکاری و همراهی مردم و مسئولان برای توسعه و پیشرفت شهرستان جوانرود استفاده کند.

    «رستگار یوسفی» دوم مرداد ماه سال ۱۳۹۷ به عنوان فرماندار جوانرود معرفی شد.
    «سعدی نقشبندی» سرپرست فرمانداری این شهرستان نیز از نیروهای بومی منطقه است و فرمانداری دیواندره و مدیرکلی شیلات و منابع طبیعی در استان کردستان را در کارنامه کاری خود دارد.
    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *