×

شهرداری جوانرود با بسیج تمام امکانات به استقبال نوروز می‌رود

  • کد نوشته: 19940
  • ۱۴۰۰-۱۲-۲۷
  • 300 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: شهردار جوانرود گفت: فعالیت واحدهای مختلف شهرداری جوانرود در راستای آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز به صورت ویژه آغاز شده است.
    شهرداری جوانرود با بسیج تمام امکانات به استقبال نوروز می‌رود
  • به گزارش آوای باینگان، «هوشیار امامی» در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به استقبال گسترده مسافران نوروزی از سفر به شهرستان  جوانرود این شهرداری امسال از تمام ظرفیت خود برای استقبال از مسافران نوروزی استفاده می کند.

    وی اظهار داشت: نظافت و رفت و روب سطح شهر، احیای فضای سبز، ساماندهی ورودی‌های شهر، پاکسازی محیط پیرامون شهر از زباله و نخاله، افزایش روشنایی اماکن عمومی آراستگی سیما و مناظر شهری، ترمیم و تعویض موزاییک و جداول شکسته، رنگ آمیزی مبلمان شهری، رنگ آمیزی جداول، ایجاد سفره هفت سین، استقرار المان شهری، بازپیرایی پارک ها، میادین و بلوارها، کاشت گل‌های فصلی در میادین، پارک‌ها و تقاطع بلوارها از مجموعه اقدام های در دست اجرا است.

    امامی از مشارکت و همکاری تمام واحدهای شهرداری جوانرود برای فراهم کردن امکانات لازم جهت رفاه مسافران نوروزی خبر داد و گفت: عملیات آماده‌سازی و زیباسازی فضا و مبلمان شهری، آماده سازی سرویس های بهداشتی و تامین روشنایی بلوارها و میادین به سرعت در حال انجام بوده و بعضا در مراحل پایانی است.

    وی یادآور شد: شهرداری جوانرود در تلاش است با ارائه هر چه بهتر خدمات، بیش از پیش گردشگران و مسافران را با ظرفیت های گردشگری، طبیعی و آداب رسوم این منطقه آشنا کند.

    وجود اماکن تاریخی و طبیعی وچشم اندازهای زیبا و دلنواز، رودخانه خروشان، بازارچه مرزی و از همه مهمترین فرهنگ، آداب و رسوم مردم جوانرود موجب شده تا هر ساله در ایام نوروز شمار زیادی از هموطنان از سراسر کشور این منطقه را برای گذراندن تعطیلات نوروزی خود انتخاب کنند که در ۲ سال گذشته ویروس منحوس کرونا شرایط سفرهای نوروزی را تحت شاع قرار داده بود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *