×

شهردار روانسر منصوب شد

  • کد نوشته: 19768
  • ۱۴۰۰-۱۲-۰۸
  • 318 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: «بهمن امیری‌مقدم» استاندار کرمانشاه در حکمی «فرهاد تاب‌زر» را به عنوان شهردار روانسر منصوب کرد.
    شهردار روانسر منصوب شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، در این حکم «امیری‌مقدم» خطاب به «تاب‌زر» بر ایجاد زمینه رشد معنوی منابع انسانی و ارتقای سطح دانش، تخصص و مهارت آنان ، قانون گرایی ، اشاعه فرهنگ مسئولیت پذیری اداری و اجتماعی ، تکریم ارباب رجوع و اجتناب از برخورد سلیقه ای و فردی در کلیه فعالیت ها و ارتقای سلامت نظام اداری تاکید کرده است.

    نهادینه‌سازی وجدان کاری، انضباط اجتماعی، اعمال انضباط دقیق مالی و اداری و شناسایی منابع پایدار شهری و کاهش هزینه های اداره شهر ، توزیع عادلانه خدمات و امکانات و ایجاد محیط سالم شهری،  تعامل با مسوولین، معتمدین و شورای اسلامی شهر به منظور تقویت مدیریت شهری، اهتمام جدی و مسوولانه به زیباسازی منظر شهری ،جلب مشارکت های مردمی و ایجاد فضای مناسب برای جذب سرمایه گذار از دیگر تاکیدات استاندار کرمانشاه به شهردار جدید روانسر است.

    «فرهاد تاب‌زر» دارای تحصیلات کارشناس ارشد مدیریت است و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی زاگرس ( اسلام آبادغرب ) و شهردار جوانرود از جمله سوابق وی است.

    پیش از این «امید مجیدی» شهردار روانسر بود که در مهر ماه سال ۹۹ استعفای خود را تقدیم شورای شهر روانسر کرد و «آرش محمودی» از اوایل آبان ماه سال ۹۹ تاکنون سرپرست شهرداری این شهر بوده است.

    شهر روانسر با ۲۵ هزار نفر جمعیت به شهر سراب های خروشان و دروازه منطقه اورامانات مشهور است و هر ساله و به ویژه در تعطیلات پذیرای شمار چشمگیری از مهمانان است.
    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *