×

شوراهای آموزش و پرورش از مراجع اصلی تصمیم گیر در آموزش و پرورش هستند.

  • کد نوشته: 14099
  • ۱۳۹۸-۰۹-۲۷
  • 1169 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، شوراهای آموزش و پرورش را از مراجع اصلی تصمیم گیر در آموزش و پرورش نامید
    شوراهای آموزش و پرورش از مراجع اصلی تصمیم گیر در آموزش و پرورش هستند.
  • به گزارش خبرنگار فرهنگی آوای باینگان ، روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۲۴ هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان با حضور اعضا در دفتر رئیس اداره برگزار گردید.

    رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در ابتدای جلسه ضمن تاکید بر اهمیت شورای آموزش و پرورش، جلسات آن را از مراجع اصلی تصمیم سازی در آموزش و پرورش دانست.

    امیر ظاهری پس از تشریح وضعیت پیگیری مصوبات جلسه قبل، دستور جلسه پیش رو را تشریح نمود.

    آسفالت حیاط مدرسه شهید مطهری، تحویل موقت دبستان شهید خادمیان پس از رفع نواقص و اخذ مجوز و کد فضا برای مرکز آموزشی کودکان دارای نیاز های ویژه را از جمله مهم ترین مصوبات اجرا شده جلسه پبیش عنوان نمود.

    وی در ادامه تجهیز پژوهشسرای دانش آموزی اندیشه، تعیین نحوه جابه جایی واحد های آموزشی شهر بانه وره، ایمن سازی پله کان دبیرستان حضرت رقیه(س) و اصلاح شبکه روشنایی مسیر های منتهی به مدارس شبانه روزی شهر باینگان را به عنوان دستور جلسه پیش رو تشریح نمود.

    در ادامه بخشدار باینگان، از زحمات کلیه اعضای شورا در اجرای مصوبات قبل تشکر نمود و افزود: جامعه ما هرچه دارد از آموزش و پرورش است و توجه به آن وظیفه ی همه ماست.

    محمدهادی زامیاد با تاکید بر تسریع در اتمام پروژه ها گفت: این تعجیل به معنای انجام ناقص نبوده و قطعا تمامی پروژه های در دست اقدام از جمله مدرسه شهید خادمیان تا تکمیل آن و رفع کلیه نواقص از سوی آموزش و پرورش تحویل گرفته نخواهد شد.

    در ادامه جلسه حضار پیرامون مباحث مطروحه به بحث و تبادل نظر پرداخته و مواردی پس از تصویب به بخش های مربوطه ابلاغ گردید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “شوراهای آموزش و پرورش از مراجع اصلی تصمیم گیر در آموزش و پرورش هستند.”

    1. باینگان گفت:

      آقای ظاهری ای دبیرستان نبی اکرم چی ۵۰ متر جاده کی درست میشود مابین خوابگاه و مزار شهدا

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *