×

عدم استقبال مناسب سالمندان جوانرود از واکسن کرونا/ خطرات ویروس منحوس را جدی بگیرید

  • کد نوشته: 17179
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۵
  • 197 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار جوانرود با بیان اینکه استقبال سالمندان این شهرستان از واکسن کرونا کمتر از انتظار است، گفت: اگر مردم همکاری و همراهی داشته باشند می‌توان از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.
    عدم استقبال مناسب سالمندان جوانرود از واکسن کرونا/ خطرات ویروس منحوس را جدی بگیرید
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرگزاری فارس ، رستگار یوسفی امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان جوانرود، اظهار داشت: متاسفانه با وجود اطلاع‌رسانی‌های گسترده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مسؤولان، روحانیون، امامان جمعه و جماعات و رسانه مردم خطرات این بیماری منحوس را جدی نمی‌گیرند.

    وی با بیان اینکه استقبال شهروندان جوانرود از واکسن کرونا کمتر از انتظار است، اظهار داشت: دلیل احتمالی این امر، باورهای غلط مبنی بر بی‌فایده و بی‌اثر بودن واکسن و یا عوارض آن است.

    فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از همه‌گیری و کنترل مرگ و میر ناشی از این بیماری ضروری است همه سالمندان طبق اولویت‌بندی‌های انجام شده، نسبت به دریافت واکسن اقدام کرده و زمینه سلامت خود و اطرافیان را فراهم کنند.

    یوسفی یادآور شد: فرصت تزریق رایگان واکسن کرونا فراهم شده و مردم ما از این نعمت در راستای سلامت جامعه باید بیشتر استفاده کنند.

     دلتا در حال افزایش است

    مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود نیز با اشاره به شیوع دوباره بیماری کووید ۱۹ در برخی از مناطق کشور و استان، گفت: شهروندان باید نسبت به هشدار موج پنجم کرونا آگاه بوده و در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

    مولود حسینی با بیان اینکه روند این بیماری از نوع جهش یافته دلتا در حال افزایش است، افزود: نیاز است تدابیر لازم اندیشیده شود و خودمان را برای مقابله با موج پنجم این بیماری آماده کنیم.

    وی اظهارداشت: درحال حاضر هفت نفر در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند که یک نفر از این افراد اهل پاوه و ۶ نفر دیگر ساکن شهرستان جوانرود و حال ۲ بیمار از آنان وخیم است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *