×

عملیات اجرایی ساخت ۵ مدرسه در روانسر امسال آغاز می‌شود

  • کد نوشته: 20205
  • ۱۴۰۱-۰۲-۰۷
  • 219 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: عملیات ساخت یک مدرسه شهری و چهار مدرسه روستایی با ۱۸ کلاس درس در این شهرستان در سال جاری آغاز می‌شود.
    عملیات اجرایی ساخت ۵ مدرسه در روانسر امسال آغاز می‌شود
  • به گزارش آوای باینگان، «کامران حسین‌زاده» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای ساخت مدرسه ۹ کلاسه شهرک گل سفید روانسر ۸۰ میلیارد ریال مصوب و به پیمانکار واگذار شده و در مراحل آزمایش خاک است.

    وی ادامه داد: برای ساخت مدرسه سه کلاسه روستای دولت آباد بخش مرکزی نیز ۱۱ میلیارد ریال در نظر گرفته شده و به پیمانکار واگذار شده است.

    مدیر آموزش و پرورش روانسر همچنین از ساخت سه مدرسه ۲ کلاسه در روستاهای گیج، شوربلاغ و شاینگان با اعتبار بیش از ۲۲ میلیارد ریال خبر داد.

    حسین زاده مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت این واحدهای آموزشی را در مجموع ۱۱۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

    وی گفت: دبیرستان ۶ کلاسه شهر شاهو و مدارس ۲ کلاسه روستاهای خرم آباد علیا و سرابیان از دیگر پروژه هایی است که تکمیل و آماده بهره برداری است.

    مدیر آموزش و پرورش روانسر ادامه داد: گازکشی و نصب سیستم گرمایشی استاندارد (بخاری هرموتیک) و نصب ۳۶ دستگاه شوفازبرقی در مدارس کانکسی و حذف کلیه بخاری های نفتی با اعتبار چهار میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده است.

    حسین زاده گفت: برای اولین بار پنج هکتار از زمین های هنرستان کشاورزی روانسر با اعتبار سه میلیارد ریال از محل درآمدهای هنرستان به آبیاری بارانی مجهز شده است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *