×

فرماندار ثلاث باباجانی از تاخیر در تکمیل بیمارستان این شهرستان انتقاد کرد

  • کد نوشته: 17788
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۷
  • 242 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار ثلاث باباجانی از تاخیر چهار ساله دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان انتقاد کرد.
    فرماندار  ثلاث باباجانی از تاخیر در تکمیل بیمارستان این شهرستان انتقاد کرد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ «یدالله شکری» در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی، افزود: باتوجه به زلزله سال ۹۶ و آسیب وارده، پس از بررسی‌های کارشناسی که سازه آن را بدون آسیب تشخیص دادند در نهایت شورای فنی تصمیم به مقاوم سازی و ادامه ساخت گرفت اما از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هنوز به صورت جدی اقدام خاصی صورت نگرفته است.

    وی تصریح کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی بیش از ٨۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با گذشت ۴۶ ماه این پروژه هنوز عملیات اجرایی و مقاوم سازی آن آغاز نشده است.

    فرماندار ثلاث باباجانی با بیان اینکه بیمارستان چهار مرحله به مناقصه رفته است و در چند روز گذشته پاکت‌ها بازگشایی و منتظر تصمیم نهایی هستیم تصریح کرد: برای ما و مردم قابل پذیرش نیست که به طور مجدد پروسه پیمانکاری انجام گیرد و باید با ترک تشریفات رفع تکلیف شود.

    شکری با اشاره به مکاتبات فراوان با دانشگاه علوم پزشکی، رسیدگی فوری و آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان را خواستار شد.

    وی با بیان اینکه وجود بیمارستان از ضروریات و مطالبات دیرینه مردم این دیار محروم ، مرزی و زلزله زده است اظهار داشت: این شهرستان هم اکنون فاقد بیمارستان است و تا زمان بهره برداری از بیمارستان دائمی، بیمارستان موقت فعال است.

    فرماندار ثلاث باباجانی هزینه تکمیل بیمارستان این شهرستان را ۴۰میلیارد تومان برآورد کرد.

    بیمارستان اصلی شهرستان ثلاث باباجانی ۳۲ تختخوابی است و با زیربنای ۲ هزار و ٨۰۰ مترمربع و عملیات اجرایی آن از سال ۹۰ آغاز شده است.

    این بیمارستان شامل بخش‌های بستری زنان و مردان، اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه و دو تخت اتاق عمل است و یک کیلینیک از طرف خیرین در داخل بیمارستان در حال ساخت است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *