×

لزوم اقدامات سخت گیرانه پارک ممنوع در پاوه

  • کد نوشته: 23277
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۹
  • 80 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون عمرانی فرماندار پاوه گفت: متاسفانه در رابطه با پارک ممنوع، آن نتیجه مطلوب را نداد و باید اقداماتی سختگیرانه را انجام دهیم.
    لزوم اقدامات سخت گیرانه پارک ممنوع در پاوه
  • به گزارش آوای باینگان، معاون عمرانی فرماندار پاوه در نشست شورای ترافیک شهرستان در سخنانی اظهار داشت:‌ در رابطه با کاهش ترافیک شهر پاوه مصوباتی در جلسات گذشته به تصویب رسیده است که تاکنون اجرا نشده است که ما این موارد را مکررا بیان کرده ایم.

    سالم مصطفایی افزود: با هدف کاهش ترافیک در شهر پاوه از محدوده سه راهی پارک شهید کاظمی به سمت میدان مولوی باید تمامی شرایط و جوانب را در نظر می گرفتیم و در کنار آن درخواست کسبه و بازاریان را نیز مبنی بر کاهش درآمد مد نظر قرار دادیم.

    وی گفت: متاسفانه در رابطه با پارک ممنوع، آن نتیجه مطلوب را نداد و باید اقداماتی سختگیرانه را انجام دهیم.

    وی ادامه داد: همشهریان بزرگوار ما به استفاده از وسیله نقلیه شخصی، عادت کرده اند که برای امورات خود از خودروی شخصی و گاها حتی با یک سرنشین در سطح شهر تردد کرده و باید اقدامات قانونی و اهرم فشار را روی افراد خاطی داشته باشیم و در این رابطه جدیت به خرج دهیم.

    مصطفایی گفت: هرکسی که در محدوده پارک ممنوع، پارک میکند و رعایت نمی کنند، باید برخورد قانونی و مورد بازخواست قرار می گیرد.

    وی اضافه کرد: از تجربیات سالیان گذشته این است که در فاصله میدان مولوی تا شهدا و تا سه راهی پارک شهید کاظمی ، چندین نفر مدیریت می کردند و با فاصله های مشخصی در حال گشت زنی بودند.

    معاون عمرانی فرماندار گفت: اگر حتی هرکسی قصد پارک خودروی خود را در محدوده پارک ممنوع داشت، با اجازه چند دقیقه ای آن موضوع هم رعایت می شد اما با این شیوه که باعث ترافیک می شوند ، انجام نمی شود.

    وی با بیان اینکه اگر کارهای بزرگ انجام دهیم سالها طول میکشه پروژه ها به سرانجام برسد گفت: بازگشایی معابر در کاهش ترافیک نقش موثری خواهند داشت

    وی در پایان گفت: مصوباتی از جلسات گذشته همچون پارک ممنون داشتیم که اجرا نشده اند و انتظاری که داریم این است موضوع را تعیین تکلیف کنیم و به نتایجی برسیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *