×

معاون رئیس‌جمهور:
مردم پاوه نماد تمامیت ارضی هستند

  • کد نوشته: 20765
  • ۱۴۰۱-۰۴-۲۳
  • 252 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون رئیس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مردم پاوه نماد تمامیت ارضی هستند و ریخته شدن خون ۶۰۰ شهید در کنار هم نشان دهنده این است که در خط ولایت هستند.
    مردم پاوه نماد تمامیت ارضی هستند
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان،  قاضی زاده هاشمی در جمع مردم پاوه اظهار کرد: ایران سرزمینی جنگاور است که مردم آن با قومیت‌ها و مذهب‌های مختلف در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و در طول تاریخ ایران و همینطور در سال‌های اول انقلاب که عده‌ای طمع داشتند با تحریک قومیت و مذهب بخشی از این سرزمین را جدا کنند مردم پاوه ایستادگی کردند در مقابل چنین جریاناتی  حتی راه خود را جدا کردند و سرزمین بزرگ ایران را سرزمین خود دانستند.

    معاون رئیس‌جمهور ضمن اظهار خوشخالی از اینکه از طرف دولت آیت الله رئیسی ابلاغ کننده‌ی سلام و درود به ملت بزرگ پاوه است اظهار داشت: ملت بزرگ و شهدای بزرگ پاوه در مسیر حفظ تمامیت ارضی ایران  و در راستای اجرای فرمان امام (ره) جانبازی کردند.

    معاون رئیس‌جمهور اظهار کرد: حضور من در شهرستان پاوه به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور است که در خدمت مردم شریف پاوه و نمایندگان و ائمه جمعه و فرماندار شهر هستیم.

    وی افزود: مسائل و مشکلاتی که توقع مردم از دولت است و قبلا در جلسات مقدماتی سفر مطرح شده، جمع بندی و دسته بندی می‌شود به دولت و سایر دستگاه‌های اجرایی ارائه و پیگیری شود تا بخشی از آن که ضرورت دارد و در اولویت است به نتیجه برسد و تا بتوانیم شاهد رشد و تعالی در شهرستان پاوه باشیم.

    قاضی زاده هاشمی گفت: در تمامی سفر‌های رئیس جمهور دو برنامه جدی پیگیری می‌شود، در حوزه تامین مسکن و جهش ملی مسکن و یکی برنامه ایجاد اشتغال فراگیر است، در تمام سفر‌های استانی که رئیس جمهور دارند یکی از مصوبات سفر این است که پنج درصد از مسکنی که تحت عنوان طرح جهش ملی مسکن ساخته می‌شود به ایثارگران اختصاص یابد.

    معاون رئیس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اعلام کرد: در تمام استان‌های کشور ۱۰ درصد از اعتبارات حوزه اشتغال به منظور کارآفرینی برای ایثارگران صرف خواهد شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *