×

فرماندار:
نظارت بر قیمت اقامتگاه‌های گردشگری در پاوه تشدید می شود

  • کد نوشته: 20189
  • ۱۴۰۱-۰۲-۰۵
  • 178 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان پاوه گفت: ثبت جهانی اورامانات و گردشگری بودن شهرستان پاوه موجب شده این شهرستان همواره مقصد و هدف گردشگران و مسافران باشد بنابراین نظارت بر قیمت اقامتگاه‌های گردشگری و بوم گردی در روستاها و مناطق گردشگری تشدید می شود.
    نظارت بر قیمت اقامتگاه‌های گردشگری در پاوه تشدید می شود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا، اردشیر رستمی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان پاوه، افزود: نظارت بر مراکز اقامتی موضوعی بسیار جدی است و باید رضایت خاطر گردشگران فراهم شود تا شهرستان و فرهنگ خوب مردمان آن نیز به خوبی معرفی شود.

    وی تصریح کرد: باید در مسیر درست حرکت کنیم تا بتوانیم در حوزه گردشگری و شناساندن فرهنگ مردم پاوه نقش بسزایی داشته باشیم و درآمد مردم نیز در حوزه گردشگری بهبود یابد.

    فرماندار پاوه با تاکید بر اینکه باید با هرج و مرج در قیمت گذاری اقامتگاه ها مقابله و این قیمت های سرسام آور کنترل شوند ادامه داد: در بازرسی هایی که از سوی سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی و اتاق اصناف انجام می شود کوتاهی و ضعف هایی وجود دارد اما آنها را اصلاح نمی کنیم.

    رستمی اضافه کرد: توجه به معیشت مردم از اصلی ترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده و تحقق این مهم ، تنظیم بازار و نظارت بر آن به عنوان یک مطالبه و خواسته عمومی است.

    وی با بیان اینکه بازدیدها و نظارت بر بازار باید کیفی و اثر بخش باشند اظهار داشت: رسیدگی به تلفن های رسیدگی به شکایات در اولویت کار قرار خواهد گرفت و بر این سامانه های ثبت شکایت نظارت ویژه ای خواهیم داشت.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *