×

پاوه در میان ۱۰ نامزد شهر سالم جهانی قرار می‌گیرد

  • کد نوشته: 19192
  • ۱۴۰۰-۱۰-۱۱
  • 307 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری پاوه با اعلام اینکه پاوه در میان ۱۰ نامزد شهر سالم جهانی قرار می گیرد، تاکید کرد که باید مزیت‌های اختصاصی شهرستان پاوه باید معرفی و برند شود.
    پاوه در میان ۱۰ نامزد شهر سالم جهانی قرار می‌گیرد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ «جلیل بالایی» پنجشنبه شب در نشست شهر سالم خواهان تلاش مسوولان در شناسایی، حفظ و معرفی قابلیت های منحصر بفرد پاوه شد و افزود: باید جایگاه واقعی پاوه را در کشور و جهان آنطوری که شایسته است، معرفی کنیم.

    وی با بیان اینکه امروز دانش برندینگ در شناسایی مزیت ها و معرفی آن راه خلق ثروت در کاهش آسیب هاست، گفت: تلاش برای انتخاب شهر پاوه به عنوان شهر سالم اولین اقدام در برندینگ ظرفیت های پاوه است که ریشه در فرهنگ و دینداری مردم دارد.

    بالایی با اشاره به اینکه این برندینگ در بخش فرهنگی ملموس و ناملموس، میراث طبیعی و تاریخی، آداب و رسوم و معماری است، تصریح کرد که باید با ظرافت و دقت در تامین نظر دستگاه ها فرهنگی ناظر قدم برداریم.

    سرپرست فرمانداری پاوه در ادامه گفت: تلاش برای انتخاب پاوه به عنوان شهر سالم گامی در تکمیل زنجیره ظرفیت های متعدد است و نقش و جایگاه شهرستان را ارتقاء خواهد داد.

    وی از همه دستگاه هایی اجرایی خواست شخصا و یا نماینده ثابت، تام الاختیار و ذیصلاح خود را جهت شرکت در کارگاه های آموزشی و نیز پیگیری امور مرتبط معرفی نمایند.

    بالایی همچنین خواهان تشکیل کمیته های تخصصی در این ارتباط شد و افزود: هر چند نامزدی پاوه در بین شهرهای کشور اقدام ارزشمند و موثری است اما راه سخت و خوشی را در مسیر ایجاد شهر سالم پیش رو داریم که موفقیت آن در گرو مشارکت و همراهی یکایک شهروندان و مسوولیت پذیری آنان در مسیر است.

    سرپرست فرمانداری پاوه نامزد شدن پاوه در فهرست شهرهای سالم جهانی را یک فرصت برای شناخت آسیب ها و تلاشی ارزشمند در مسیر ارتقاء شاخص های سلامت دانست و افزود: فرهنگ بالا، مشارکت جویی و مسوولیت پذیری ، ریشه دینداری و باورمندی مردم راه را بر تحقق این هدف هموار خواهد نمود.

    بالایی ابراز امیدواری کرد با تشکیل دفاتر تسهیل گری در محلات‌ و نیز توانمندسازی جوامع محلی از تمام ظرفیت های موجود برای موفقیت در مسیر بهره مند شویم.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *