×

یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در شهرستان روانسر گرامی داشته شد

  • کد نوشته: 20661
  • ۱۴۰۱-۰۴-۰۹
  • 274 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: در مراسمی در شهرستان روانسر ھفته بازخواني و افشای حقوق بشر آمريکايي با حضور جامعه ایثارگری و اقشار مختلف گرامی داشته شد.
    یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در شهرستان روانسر گرامی داشته شد
  •  به گزارش آوای باینگان به نقل از ایثار، به مناسبت فرارسیدن هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت اله دکتر بهشتی و ۷۲ یار باوفای انقلاب و همزمان با هفته بازخوانی و افشـای حقـوق بشـر آمریکـایی مراسم گرامی داشتی با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان روانسر  در سالن سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

    در این مراسم با شکوه که بـا حضـور جمعی از مسئولین از جمله ماموسـتا سـید محمد محمدی امام جمعه، سعدی مصطفی زاده فرماندار، شـھرام یاری فرمانده سـپاه، یحیی نجفی رئیس دادگستری و شهریار محمدی رئیس بنیاد برگزار شد،  سـردار مجتبی مرادی ناظر عالی قرارگاه مرکزی امام علی (ع) اسـتان در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام هفتم تیر به ویژه شهید آیت اله دکتر بهشتی اظهار داشت: ھفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ششم تیرماه تا دوازدھم، فرصت مغتنمی است تا به تبیین ابعاد و زوایای پنھان و پیدای جنایت ھای گوناگون استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در ابعاد مختلف بپردازیم.

    وی افزود: طبق اسناد مسنتد و مستدل برجای مانده تاریخی به وضوح رد پای خباثت و جنایت ھای متعدد آمریکای جنایتکار از کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ گرفته تا به امروز در جای جای ایران اسلامی به خوبی مشھود است و یکی از این صحنه ھا و حوادث تلخ، ترور بیش از ۱۷ ھزار هموطن بیگناه و مظلوم در طول عمر انقلاب اسلامی به ویژه ترور سیاستمداران ارشد و مسئولان خدوم انقلاب در تابستان سال ۶۰ است.

    سردار مرادی در ادامه افزود : فاجعه تروریستی ھفتم تیر سال ۱۳۶۰ خود به تنھایی یکی از ھزاران سند مظلومیت و گواه حقانیت ایران اسلامی است که با خون پاک و مطھر آیت الله دکتر بھشتی آن قافله سالار و سید شھیدان انقلاب اسلامی و ھفتاد دوتن از یاران باوفایش امضاء و خط انقلاب با خون سرخ آن شھیدان والامقام آبیاری شد.

    در ادامه این مراسم ضمن تجلیل از سه جانباز دفاع مقدس به نام های امین سلیمانی، خدامراد نقدی و احمد اسمائی، یکی از  یادگاران دوران دفاع مقدس به نام محمد صالح مرادی خاطراتی از رشادت ھای رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد.

    گفتنی است، غبارروبی گلزار مطهر شهدای این شهرستان توسط مسئولین محلی در هفته قوه قضائیه از دیگر برنامه های جاری در این هفته در شهرستان روانسر بود.

    منبع: ایثار

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *