×

۱۳ تانکر به محلات شهر جوانرود آبرسانی می‌کند

  • کد نوشته: 19180
  • ۱۴۰۰-۱۰-۰۸
  • 235 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در پی شکستگی خط انتقال شهر جوانرود و قطعی آب، ۱۳ تانکر به محلات مختلف این شهر آبرسانی می‌کند.
    ۱۳ تانکر به محلات شهر جوانرود آبرسانی می‌کند
  • به گزارش آوای باینگان، «علیرضا کاکاوند» در محل حادثه شکستگی خط انتقال آب شرب به شهر جوانرود و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: جهت رفاه حال مشترکین شهر جوانرود آبرسانی سیار توسط ۱۲ تانکر آبرسان اعزامی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه و یک تانکر سیار متعلق به تیپ انصار الرسول(ص) در حال انجام است وآبرسانی تا وصل مجدد آب شرب ادامه خواهد داشت.

    وی تصریح کرد: در پی شکستگی خط انتقال آب به شهر جوانرود و برخی از روستاهای تابعه در روز ششم دی ماه اکیپ حوادث و اتفاقات شهرستان جوانرود در محل حاضر و نسبت به تعمیر و بازسازی این خط اقدام نمودند.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: در ساعات اولیه انجام عملیات و با توجه به گسترده بودن شکستگی و برای شتاب بخشیدن در رفع این حادثه ، اکیپ اجرائیات مدیریت آبفا شهرستان کرمانشاه نیز در محل حضور پیدا کردند.

    کاکاوند اضافه کرد: به سبب زمان طولانی عملیات و خالی شدن مخزن ذخیره آب، مشترکین تحت پوشش این خط انتقال با جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر با قطع آب مواجه شدند.

    وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی انجام شده تعمیرات تا ساعتی دیگر به پایان خواهد رسید اما با توجه به خالی بودن خط انتقال، قطع آب تا ساعات پایانی شب ادامه خواهد داشت.

    آب شرب بخشی از شهر جوانرود و ۱۱ روستای شهرستان از چاه «بله زین» با آبدهی ۵۰ لیتر در ثانیه، تامین می شود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *