×

۱۸ طرح عمرانی و کشاورزی در ثلاث باباجانی به بهره برداری می‌رسد

  • کد نوشته: 17599
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۳
  • 246 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار ثلاث باباجانی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) ۱۸ طرح عمرانی و کشاورزی با اعتبار ۲۲۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.
    ۱۸ طرح عمرانی و کشاورزی در ثلاث باباجانی به بهره برداری می‌رسد
  • به گزارش آوای باینگان، یدالله شکری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در بخش بهداشت و درمان مرکز خدمات جامع سلامت روستایی نگره به همراه ۲ واحد پانسیون پزشکان و تکمیل پایگاه فوریت‌های پزشکی شیخ صله با اعتبار ۵۱ ریال در این هفته افتتاح خواهد شد.

    وی ادامه داد: افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای شیخ صله،  مدرسه خیریه ساز یک کلاسه روستای بستان آباد، گازرسانی به چهار روستا و سه واحد صنعتی و تولیدی با اعتبار بیش از ۵۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه های شهرستان ثلاث باباجانی است که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

    فرماندار ثلاث باباجانی اضافه کرد: احداث ۲ پروزه سنگی ملاتی آبخیزداری روستای انجیربوس، احداث دو دهنه پل در مسیر عشایر کاک حسن و سه دهنه در مسیر عشایر قره ژاله و سیلوی غلات نیز در این ایام مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

    شکری با بیان اینکه پرژه لکه گیری و روکش آسفالت محور تازه آباد – شیخ صله به طول شش کیلومتر نیز افتتاح خواهد شد، گفت: یک پروژه عمران شهری در تازه آباد، چهار پروژه عمران شهری در ازگله و یک واحد مسکن مددجوی کمیته امداد در روستای زمکان نیز افتتاح می‌شود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *