×

۵۲۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان کمیته امداد روانسر توزیع شد

  • کد نوشته: 18215
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۳
  • 311 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان روانسر گفت: مصادف با رحلت جانسور پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، ۵۲۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان زیر پوشش این نهاد توزیع شد.
    ۵۲۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان کمیته امداد روانسر توزیع شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، «عزیزمراد ویسی» عصر سه‌شنبه در آیین توزیع این بسته ها با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی چهار میلیون ریال است افزود: برای تهیه این بسته ها در مجموع بیش از ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

    وی تصریح کرد: این بسته های معیشتی با هم افزایی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان روانسر و چهار مرکز نیکوکاری فعال در این شهرستان، تهیه و توزیع می شود.

    مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان روانسر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون علاوه بر توزیع غذای گرم، هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی به مناسبت های مختلف در بین نیازمندان زیر پوشش این نهاد توزیع شده است.

    امام جمعه موقت روانسر نیز با بیان اینکه در دین مبین اسلام تاکید وافری بر کمک به همنوعان نیازمند شده است گفت: ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و کمک به همنوعان یک وظیفه همگانی است.

    ماموستا مُلا «یحیی شهبازی» افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است و خدمات حمایتی این نهاد در حمایت از فقرا و ایتام و دستگیری از نیازمندان جامعه ستودنی است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *