×

۶ طرح عمران شهری در پاوه به بهره‌برداری رسید

  • کد نوشته: 19582
  • ۱۴۰۰-۱۱-۱۴
  • 247 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: ۶ طرح عمران شهری شهرداری پاوه روز چهارشنبه همزمان با دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مقامات محلی به بهره‌برداری رسید.
    ۶ طرح عمران شهری در پاوه به بهره‌برداری رسید
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، شهردار پاوه در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت: زیرسازی و آسفالت ورودی و خروجی جاده بالادست و انتهای جاده ملا مقصود، روکش آسفالت خیابان امام محمد غزالی (حد فاصل میدان شهدا تا سه راهی آتش‌نشانی) و زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر به تعداد ۱٨ مورد از جمله های بهره برداری شده است.

    «سالم مرادی» افزود: جدول‌گذاری خیابان شهید چمران، ادامه پیاده‌روسازی خیابان شهدای ۲۶ مرداد (سمت راست محدوده پارک شهید کاظمی تا دامپزشکی) و پله‌بندی و دیوارسازی کوچه‌ها و معابر سطح شهر به تعداد ۵۴ مورد از دیگر طرح های انجام شده و قابل افتتاح شهرداری پاوه است.

    وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها در مجموع ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، اضافه کرد: اعتبار این پروژه ها از منابع اعتباری داخلی شهرداری و استانی ماده ۵٨ و مشارکت شهروندان تامین شده است.

     شهردار پاوه ادامه داد: امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح ها، ارتقای سطح ایمنی و رفاه شهروندان را شاهد باشیم.

    «فرشاد شیخی» معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری پاوه نیز گفت: پروژه‌های انجام شده توسط شهرداری جای تقدیر بسیار دارد و امیدواریم در آینده با تلاش بیشتر در حوزه عمران بتوانیم خبرهای خوبی برای مردم داشته باشیم.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *