02:34

1405/03/18

65 درصد از فرهنگیان شهرستان پاوه واکسینه شده اند

آوای باینگان: تاکنون بیش از 65 درصد از فرهنگیان شهرستان پاوه ،واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای باینگان، شریف غفاری ،معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه با بیان این خبر گفت: طبق آماری که واحد تربیت بدنی و سلامت از مدارس به دست آورده است تاکنون تعداد 470 نفر از همکاران فرهنگی دوز اول  واکسن را  دریافت کرده اند که این رقم برابر با 65 درصد کل فرهنگیان پاوه می باشد و خوشبختانه  این رقم از میانگین استان و کشور بالاتر است .

غفاری در ادامه  ابراز امیدواری کرد که بقیه ی همکاران  هم در چند روز آینده با مراجعه به پایگاه واکسیناسیون ،  واکسنشان را دریافت کنند تا به یاری خدای بزرگ ، بازگشایی مدارس در اوایل مهرماه بدون مشکل و به صورت حضوری انجام گیرد.

ایشان در ادامه ضمن تشکر از مسئولین شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان پاوه از همکاری صمیمانه ی آنها با فرهنگیان تشکر و قدردانی کرد./

انتهای پیام

خبرنگار: ذکریا رستمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن