×

رزمایش خدمات‌رسانی گروهای جهادی در مناطق محروم جوانرود

  • کد نوشته: 18792
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۹
  • 265 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رزمایش خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی به مناطق محروم شهرستان جوانرود روز شنبه با حضور فرماندار و مسوولان محلی به مناسب گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.
    رزمایش خدمات‌رسانی گروهای جهادی در مناطق محروم جوانرود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا؛ فرمانده سپاه ناحیه جوانرود در این رزمایش با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج همواره مایه خیر و برکت بوده و یکی از جلوه های آن گروهای جهادی است که در این راستا ۸۰ گروه در این شهرستان سازماندهی شده اند.

    سرهنگ «بهرام میرزایی» افزود: در این رزمایش ۲۰۰ بسته معیشتی و ۵۰ بسته لوازم التحریر با کمک گروه های جهای در مناطق محروم شهرستان جوانرود توزیع می شود.

    وی اظهار داشت: در قالب کمک های مومنانه نیز تاکنون ۳۰ هزاربسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

    نقش اثرگذار بسیج در همه عرصه ها مشهود است

    فرماندار جوانرود نیز با گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه نقش بسیج در تمام عرصه‌ها انکار ناپذیراست، گفت: بسیج نقش اساسی و مهمی در تمام عرصه‌ها از جمله دوران دفاع مقدس، سازندگی، حوادث، زلزله، سیل و بحران کرونا داشته و دارد.

    «رستگار یوسفی» افزود: در دهه پنجم و گام دوم انقلاب نیز تنها تفکری که بتواند این مهم را به سرمنزل مقصود برساند، همان تفکربسیجی است.

    وی به تاثیر روحیه بسیجی در تعالی و پیشرفت کشور اشاره کرد و اظهار داشت: هر جایی که تفکر بسجی حاکم بوده است شاهد پیشرفت های عظیمی در کشور بوده‌ایم.

    فرماندار جوانرود خاطر نشان کرد: به برکت حضور بسیجیان روز به روز به اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی افزوده می شود.

    یوسفی به جمع آوری کمک های مومنانه  در شهرستان جوانرود اشاره کرد و یادآور شد: در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا بیش از ۲ میلیارد تومان در قالب مواسات و کمک‌های مومنانه بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شده است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *