×

شهردار جدید باینگان معرفی شد

  • کد نوشته: 17765
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۶
  • 2939 بازدید
  • ۶ دیدگاه
  • آوای باینگان: مهندس جلیل نویدی، توسط شورای اسلامی شهر باینگان، به عنوان شهردار این شهر معرفی شد.
    شهردار جدید باینگان معرفی شد
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان، شورای اسلامی شهر باینگان طی اطلاعیه ای از معرفی مهندس جلیل نویدی به عنوان شهردار این شهر خبر داد.

    مهندس جلیل نویدی متولد سال ۱۳۶۰ و اصالتا اهل شهر باینگان بوده و دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران عمران می باشد.

    متن اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:

    بدینوسیله به استحضار همشهریان شریف باینگان می رساند، پیرو فراخوان عمومی جهت تصدی سمت شهرداری باینگان ابتدا با نظر و توافق اعضای شورای شهر ، نسبت به فراخوان عمومی اقدام ، که در فاصله زمانی و مهلت قانونی تعداد۱۲ نفر خواهر و برادر ، بومی شهر، شهرستان و خارج از شهرستان ، ارسال رزومه و اطلاعات نمودند

    پس از فراخوان ۶ نفر با ارسال اطلاعات و تماس تلفنی اعلام آمادگی کرده ، که بدلیل اتمام مهلت قانونی فراخوان ترتیب اثر داده نشد، البته قبل از فراخوان با چند تن از همشهریان برای قبول مسئولیت رایزنی شد که به دلایل موجه ی برای این عزیزان مقدور نشد.

    در فاصله زمانی چند روزه عزیزان به تعداد ۱۱ نفر باستثنای ۱ نفر که در منطقه حضور نداشتند و اعلام انصراف کردند با هماهنگی قبلی و براساس برنامه زمانبندی ، با حضور در دفتر شورا به ارائه برنامه ، راهکار و دیدگاههای خود پرداخته و در راستای شرح وظایف شهردار، شهرداری و اطلاعات مورد نیاز سوالاتی در زمینه کاری و اطلاعات شخصی مطرح گردید.

    همچنین هریک از عزیزان دارای برنامه حمایتی شخصی و اسپانسر به لحاظ مادی و معنوی جهت مساعدت به شهرداری درصورت ضرورت و نیاز بودند. انصافا همه عزیزان داوطلب خوش درخشیدند و وجود چنین سرمایه هایی را در این خطه مایه مباهات میدانیم.

    لذا با احترام ویژه و عرض تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که در پاسخ به فراخوان شورای شهر داوطلب این مسئولیت شدند ، ذکر این نکته را لازم میدانیم که عدم انتخاب، حاکی برعدم توان و شایستگی آنان نمی باشد.

    قطعا اکثریت قریب به اتفاق عزیزان دارای شایستگیهای خاص بودندلیکن در مجموع فقط یک نفر از این عزیزان باید برای این مسئولیت انتخاب میشد که پس از بررسیهای گسترده در چندین جلسه و رایزنیهای لازم دراین راستا با لحاظ نمودن شرایط تخصص و تجربه نهایتا آقای مهندس جلیل نویدی طی مصوبه ای با توافق اعضای شورا ( ۵رای موافق ) با برنامه کوتاه مدت یک ساله به عنوان شهردار شهر باینگان معرفی گردید

    با آرزوی توفیق و سربلندی ایشان در این مسئولیت ، ان شاءالله با حمایت شهروندان محترم باینگان و هماهنگی با مسئولین دستگاههای اجرایی ، اداری و امنیتی استان و شهرستان ، خصوصا نماینده محترم مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، کارکنان شهرداری و اعضای شورا ، در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، با رویکرد جدید شاهد ارائه خدمات شایسته ای از طرف ایشان به شهروندان فهیم و گرانقدر شهر باینگان باشیم.

    با تشکر

    شورای اسلامی شهر باینگان

    نوشته های مشابه

    6 پاسخ به “شهردار جدید باینگان معرفی شد”

    1. اهل باینگان گفت:

      این انتخاب شایسته را به آقای مهندس جلیل نویدی تبریک عرض نموده و همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر باینگان بابت این انتخاب درست کمال تشکر را دارم
      آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان

    2. قادری گفت:

      تبریک به مهندس نویدی
      با آرزوی توفیق روزافزون

    3. نوید محمودی گفت:

      عرض تبریک خدمت مردم بزرگوار باینگان
      ارزوی موفقیت و سربلندی برای جناب مهندس جلیل نویدی

    4. جلیل نویدی گفت:

      با سپاس فراوان از دوستان گرامی که حقیر را مورد الطاف خویش قرارداده اند،امیدوارم که در پناه الله متعال و یاری دوستان گرانقدری چون شما عزیزان بتوانیم شهری آبادتر و توسعه یافته تر داشته باشیم.

    5. نویدی گفت:

      با سلام ،،،انتخاب به جا و شایسته شما را به عنوان شهردار باینگان،تبریک عرض مینمایم،،،با آرزوی توفیق روز افزون در راستای خدمت رسانی و پیشبرد اهداف .

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *