×

عکاسان منطقه اورامانات آثار خود را برای امور خیریه به فروش گذاشتند

  • کد نوشته: 20642
  • ۱۴۰۱-۰۴-۰۶
  • 477 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روانسر گفت: جمعی از عکاسان و فعالان حوزه عکاسی منطقه اورامانات آثار خود را در قالب نمایشگاه گروهی عکس خیریه برای فروش به نمایش گذاشتند.
    عکاسان منطقه اورامانات آثار خود را برای امور خیریه به فروش گذاشتند
  • به آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا، «هدایت محمودی» روز دوشنبه در آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس خیریه شهرستان روانسر، افزود: این نمایشگاه توسط انجمن عکاسان این شهرستان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت مالی موقوفه حمیده خانم رشید اردلان برگزار شده است.

    وی ادامه داد: در این نمایشگاه  ۳۲ هنرمند انجمن عکاسان شهرستان روانسر و اورامانات، ۴۰ عکس و اثر هنری خود را به نمایش گذاشته اند.

    سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روانسر اظهار داشت: درآمد حاصل از فروش آثار هنری این نمایشگاه صرف امور خیریه می شود.

    محمودی اظهار داشت: این نمایشگاه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روانسر دایر شده و از ششم تا ۱۱ تیر ماه آماده بازدید عموم مردم است.

    معاون سیاسی ، امینی و اجتماعی فرمانداری شهرستان روانسر نیز گفت: این شهرستان در حوزه فرهنگی ظرفیت هایی ارزشمند و مردمی هنرمند و هنردوست دارند که باید در زمینه اقتصاد هنر و حمایت های معنوی از هنرمندان بیشتر تلاش کنیم.

    پژمان امجدیان افزود: هرگاه از هنر به‌درستی و در راستای سازندگی ، گسترش ظرفیت های انسانی و نوع ‌دوستی بهره برداری نماییم،  در رسیدن به اهداف متعالی توفیق بیشتری خواهیم داشت.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *