×

مسافرت ها به پاوه ۱۶ درصد کاهش داشته است

  • کد نوشته: 16433
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۵
  • 422 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه گفت: بر اساس رصد دوربین های نظارتی ، میزان مسافرت ها به این شهرستان در مقایسه با ۲ سال گذشته در تعطیلات نوروزی ۱۶ درصد کاهش داشته است.
    مسافرت ها به پاوه ۱۶ درصد کاهش داشته است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ پرویز ایده پور عصر چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان پاوه با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه، افزود: بیشتر ترددهای روزهای گذشته مربوط به گذر مسافران و خودروها از شهرستان پاوه به شهرستانهای سروآباد و مریوان در استان کردستان بوده و ورودی مسافرین به پاوه نیز از امروز کاهش یافته است.

    وی تصریح کرد: با توجه به اطلاع رسانی ها در خصوص بیماری کرونا، ترددها به شهرستان پاوه در روزهای گذشته غیر متعارف بوده و این ترددها تاثیرات منفی و تبعات زیان باری برای ما خواهد داشت.

    فرماندار پاوه با تاکید بر اینکه هموطنان همچنان از مسافرت به پاوه خودداری کنند اظهار داشت: مردم پاوه همچنان باید پروتکل های بهداشتی را به ویژه در یک هفته آینده با حساسیت ویژه رعایت نمایند چرا که امکان گسترش کرونا در بین مردم هر لحظه وجود دارد .

    ایده پور ادامه داد: با توجه به گردشگری بودن منطقه و نظر به زرد بودن شهرستان از حیث شیوع کرونا، همه باید پروتکل های بهداشتی را با حساسیت بیشتری رعایت نمایند .

    وی اضافه کرد: وضعیت شهرستان پاوه هر چند زرد است اما بر اساس برآوردها و آمارها متاسفانه این وضعیت شکننده شده است .

    فرماندار پاوه گفت: مرکز بهداشت و میراث فرهنگی و گردشگری از امروز کنترل ها را تشدید نمایند و اعضای ستاد کرونا باید حساسیت ویژه ای داشته باشند که اگر در یک مکانی اولین مورد ابتلا به کرونا مشاهده شد بلافاصله با ستاد کرونا هماهنگ نمایند تا آن مکان تعطیل شود.

    ایده پور تاکید کرد: مراکز توریستی و خدمات دهنده به توریستها و گردشگران لازم است رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به ویژه رعایت فاصله گذاری در داخل مراکز را در اولویت قرار دهند .

    وی افزود : اگر مامورین نیروی انتظامی ، بهداشت و درمان و میراث فرهنگی و گردشگری به این نتیجه رسیدند که مرکزی به دلیل عدم رعایت پروتکلها از حیث شیوع کرونا خطر آفرین شده است با اعلام به ستاد کرونا این مرکز را تعطیل نمایند .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *