×

امام جمعه پاوه:
مهمترین خواسته مردم بهبود وضعیت معیشت است

  • کد نوشته: 17441
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۵
  • 634 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه گفت: در حال حاضر مهمترین دغدغه و خواسته مردم، حل مشکلات اقتصادی و بهبود رفاه و وضعیت معیشت آنهاست.
    مهمترین خواسته مردم بهبود وضعیت معیشت است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، ماموستا مُلا «قادر قادری» در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه که با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، افزود: در مراسم تحلیف رییس جمهور سیزدهم، روسای هر سه قوه به طور صریح اعلام کردند مشکلات عدیده ای در داخل کشور داریم و برای رفع این مشکلات و به ویژه بهبود معیشت مردم تلاش خواهیم کرد و این مایه امیدواری برای ملت ایران است

    وی با بیان اینکه ملت ایران ملتی شریف هستند و بیش از این سختی معیشت و فضای دشوار اقتصادی بر آنها جایز نیست ادامه داد: باوجود همه مشکلاتی که داریم اما آرامش خوبی در کشور حاکم است و امیدوار به آینده کشور هستیم.

    امام جمعه پاوه تصریح کرد: انتخابات و آیین های تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری سیزدهم با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که مدعی دموکراسی است قابل مقایسه نیست چرا که آنها بداخلاقی را به نمایش گذاشتند و هنوز کاخ سفید با تنش هایی مواجه است.

    ماموستا قادری اظهار کرد: انتخابات در کشور ما به خوبی و آرامی و مراسم های تنفیذ و تحلیف نیز حکیمانه و مقتدرانه برگزار شد.

    وی گفت: جامعه ناظر بر حکومت داری و مسئولیت است و برای عبور از بحران های مختلف باید در گزینش و انتخاب مدیران معیارها و حساسیت های ویژه ای مانند تجربه و تخصص و اخلاص مدنظر قرار بگیرد تا با مشکلات بیشتری مواجه نشویم و بتوان جامعه و مسائل و مشکلات را به خوبی مدیریت کرد.

    خطیب جمعه پاوه اضافه کرد: در عصری که ما زندگی می کنیم ارتباطات و مناسبات و مراودات اجتماعی با گذشته بسیار متفاوت است و دغدغه های مردم متفاوت تر است.

    ماموستا قادری با اشاره به سوره عصر افزود: خداوند به عصر و زمانه قسم می خورد و ایمان به اصول اعتقادی ، انجام فروعات دین ، اجرای امر به معروف ونهی از منکر و توصیه به حق و امر خیر لازمه سعادت در این عصر و زمانه و مایه سربلندی انسان در قیامت است.

    وی با بیان اینکه از نظر امام شافعی (رض) سوره والعصر می تواند آیین نامه کاملی برای زندگی سعادتمندانه بشر باشد ادامه داد: عصر و زمانه ما پر از مشکلات است و اگر هوشیار نباشیم دین را از ما خواهند گرفت و توشه‌ای برای آخرت نخواهیم داشت.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *