×

۲۱۰ میلیارد تومان پول مرزنشینان پاوه ناپدید شده است اما قضیه ماست‌مالی شد

  • کد نوشته: 24753
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۱
  • 272 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته در بخشی از سخنانش به موضوع فساد مالی چای دبش و حقوق مرزنشینان پرداخت.
    ۲۱۰ میلیارد تومان پول مرزنشینان پاوه ناپدید شده است اما قضیه ماست‌مالی شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه پاوه، ماموستا ملا قادر قادری در بخشی از نماز جمعه این هفته پاوه گفت: در چند سال پیش ۳ میلیارد دلار از بانک مرکزی برای واردات چایی استقراض و ظاهراً حیف‌ومیل شده،  حال به ما ائمۀ جمعه می‌گویند: اگر تار موی زنی بیرون باشد، سروصدا و هیاهو می‌کنید پس چرا برای این اختلاس چیزی نمی‌گویید؟!!

    ما ائمۀ جمعه از هر دو معترضیم، هم زنی مسلمان که حجاب را رعایت نکند، عملش را خلاف و گناه می‌دانیم و هم عمل کسانی را که مال ثروت ایران را در این موقعیت زمانی که ما در محاصرۀ دشمنان هستیم، خورده‌اند، ظلم و خیانت می‌دانیم و محکوم است ولی کسی به حرف ما توجه نمی‌کند.

    دو جمعه پیش در این محراب عرض کردم ۲۱۰ میلیارد تومان پول مرزنشینان پاوه ناپدید شده است اما قضیه ماست‌مالی شد و نه از بنده سؤال کردند، نه برای حل این مشکل پیش‌قدم شدند و نه گفتند چکار کنیم.!!

    سه‌شنبۀ هفتۀ گذشته شنیدم که گفته بودند: به حرف امام‌جمعه گوش نکنید و به پیله‌وران گفته بودند: کارتان را طبق روال سابق انجام دهید و متأسفانه حرف ما تأثیر ندارد! اگر تأثیر داشت جناب آقای فرماندار محترم و جناب رئیس دادگستری محترم جلساتی برگزار می‌کردند و برای حل مشکل مرزنشینان که جمهوری اسلامی برای آنان تخفیف قائل شده و مبلغی را برای آنان در نظر گرفته است، چاره‌اندیشی می‌نمودند و می‌آمدند اینجا گزارشی می‌دادند تا مردم بیش از این بدبین نشوند

    سه‌شنبۀ همه چیز تمام شد چون متأسفانه از نوسود تا تهران از آن چند نفر که پول مردم را بالا کشیده‌اند، حمایت می‌شود. در اینجا در شهر کوچک پاوه ۲۱۰ میلیارد تومان گم شده و کسی پیگر آن نیست و گوش نمی‌دهند، پس شکی نیست آن کسانی که ۳ میلیارد دلار پول مردم را گرفته‌اند افرادی هستند که کسی نمی‌تواند به آنان نزدیک شود!! دیگر چرا از ائمۀ جمعه گله می‌کنید!! ما همه مشکلات را می‌گوییم اما کسی حاضر نیست بشنود!

    ما هم دلسوز مردم و مردان و زنان و نظام هستیم امیدوارم به حرف ما هم گوش کنند. خداوند به همه ما توفیق دهد بیش از این شاهد مشکلات نباشیم.

    در پایان برای دو جوان اهل خانقاه که به جهت تأمین زندگی به اروپا رفته‌اند و فعلاً وضعیت مجهولی در دیار غربت دارند، متأسف و ناراحتم. از خداوند تبارک‌وتعالی درخواست می‌کنم شادی را به خانوادۀ این دو جوان برگرداند و توفیق دهد این دو جوان که از راه دریا از فرانسه به انگلیس رفته‌ و گرفتار شده‌اند، سالم و سلامت باشند. ان‌شاءالله

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *