×

پرداخت ۶۰۵ میلیارد ریال تسهیلات دامدار کارت در روانسر تصویب شد

  • کد نوشته: 20550
  • ۱۴۰۱-۰۳-۲۲
  • 576 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان روانسر از تصویب و تایید پرداخت ۶۰۵ میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال تسهیلات «دامدار کارت» به دامداران و مرغداران شهرستان در قالب ۱۰۰ فقره پرونده و ارسال آن به بانک عامل (کشاورزی) خبر داد.
    پرداخت ۶۰۵ میلیارد ریال تسهیلات دامدار کارت در روانسر تصویب شد
  • به گزارش آوای باینگان، «سیاوش کهزادی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از ابتدای اجرای طرح دامدار کارت تاکنون یک میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال تسهیلات به ۵۷ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

    وی ادامه داد: ۹۲ فقره پرونده متقاضی دریافت دامدار کارت در شهرستان به میزان ۵۳۱ میلیارد ریال در بانک عامل در دست بررسی است که به زودی به متقاضیان پرداخت می شود.

    مدیر جهاد کشاورزی روانسر تصریح کرد: با وجود حذف ارز ترجیحی، دولت و جهاد کشاورزی از دامدار و مرغدار با ارایه نهاده دامی و تسهیلات خرید نهاده و نیز خرید محصول تولیدی مازاد حمایت می کند.

    کهزادی اضافه کرد: از محل اعتبارات سرمایه در گردش نیز ۱۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال به واحدهای تولید نهاده های دام و طیور و ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به واحدهای دامداری و مرغداری پرداخت شده است.

    وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه ۲۲ واحد مرغداری با ظرفیت ۳۹۷ هزار قطعه در این شهرستان جوجه‌ریزی انجام دادند، اظهار داشت: از ابتدای خرداد ماه جاری نیز تاکنون ۱۱ واحد مرغداری به ظرفیت ۲۰۶ هزار قطعه در روانسر جوجه ریزی داشته‌اند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *