×

امام جمعه پاوه:
کرمانشاه نیازمند توجه ویژه است

  • کد نوشته: 16064
  • ۱۸,دی ۱۳۹۹
  • 1698 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه شهرستان پاوه با اشاره به حضور ۴۰ ساله مردم کرمانشاه در دفاع از انقلاب و کشور گفت: امروز همه انتظار دارند که به مشکلات این استان و مردم به صورت ویژه رسیدگی شود.
    کرمانشاه نیازمند توجه ویژه است
  • به گزارش آوای باینگان، به نقل از خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه، آیت ‌الله علما نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه و هوشنگ بازوند استاندار در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: مردم کرمانشاه چهار دهه در برابر مشکلات ایستادند و تحمل کردند ولی به دشمن اجازه حضور در این آب و خاک را ندادند.

    وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی در کرمانشاه آغاز و در این استان به پایان رسید گفت: این مردم باوجود مشکلات فراوانی که تحمل کردند اما در ایجاد امنیت خوب درخشیدند.

    امام جمعه پاوه استان کرمانشاه را دارای قومیت‌ها و مذاهب گوناگونی دانست و اظهار داشت: خداوند را شاکریم که امروز در امنیت کامل زندگی می‌کنیم اما امروز توقع همه ما توجه بیشتر به این مردم است و امیدواریم سفر شما به این استان منشا خیر و برکت برای کرمانشاه باشد.

    حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه در نوزدهمین سفر استانی خود امروز (پنجشنبه) به همراه مقامات ارشد دستگاه قضایی وارد کرمانشاه شد.

    هدف این سفر بررسی وضعیت دستگاه قضایی استان کرمانشاه و پیگیری مهمترین مشکلات مردم استان اعلام شده است؛ حضور در نشست شورای اداری، دیدار با نهادها و تشکل های مردمی فعال در حوزه صلح و سازش، دیدار با نخبگان، دیدار با قضات، کارکنان و مسوولان قضایی و حضور در شورای قضایی استان از جمله برنامه‌های رییس قوه قضاییه در سفر به استان کرمانشاه است.  

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *