×

۹۰ میلیارد ریال برای عمران روستایی شهرستان جوانرود هزینه می‌شود

  • کد نوشته: 20129
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۷
  • 442 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جوانرود گفت: از محل منابع اعتباری ملی، استانی و داخلی امسال ۹۰ میلیارد ریال برای عمران و آبادانی روستاهای این شهرستان هزینه می‌شود.
    ۹۰ میلیارد ریال برای عمران روستایی شهرستان جوانرود هزینه می‌شود
  • به گزارش آوای باینگان، «سلیمان مرادی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه از این اعتبارات ۷۰ میلیارد ریال آن از منابع ملی است، افزود: با این اعتبار اجرای دیوار حایل روستای «چشمه گدار» در حال انجام است و عملیات آسفالت ۱۵ هزار مترمربع از معابر اصلی روستاهای سرخبان سفلی ، بیله ای، ده توت ، زلان و صفی آباد نیز انجام خواهد شد.

    وی ادامه داد: اجرای طرح های بتن ریزی و سنگفرش روستای «سرود سفلی» و اجرای دیوار حائل در روستای «سفیدبرگ» با اعتبار پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به پیمانکار واگذار شده که به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

    مدیر بنیاد مسکن شهرستان جوانرود اظهار داشت: هم اکنون عملیات خاکبرداری و خاکریزی و اجرای زیر اساس در روستاهای «سرود سفلی» و علیا و «ترکه پان» با اعتباری بیش از ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن در حال انجام است.

    مرادی اضافه کرد: امسال بازنگری نقشه طرح هادی ۱۰ روستای سطح شهرستان با اعتباری بیش از هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام می شود و هم اکنون اجرای نقشه برداری این روستاها در حال انجام و انتخاب مشاورین طرح هستیم.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *