×

اجرای پنج طرح ورزشی در مدارس روانسر تصویب شده است

  • کد نوشته: 20167
  • ۱۴۰۱-۰۲-۰۱
  • 1031 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: اجرای پنج طرح ورزشی و تندرستی با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در مدارس شهر روانسر تصویب شده است.
    اجرای پنج طرح ورزشی در مدارس روانسر تصویب شده است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا؛ «کامران حسین‌زاده» در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان روانسر، افزود: ۳۸ میلیارد ریال از این اعتبار برای ساخت سالن ورزشی درون مدرسه ای دبیرستان خدیجه کبری (س) و زمین چمن مصنوعی هنرستان امام خمینی (ره) و تجهیز کلاس تربیت بدنی دبستان زاگرس تصویب شده که تاکنون ۱۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون آن تخصیص و به حساب مدارس واریز شده است.

    وی همچنین از تجهیز و ایمن سازی سالن ژیمناستیک دبستان حضرت زینب(س) و اجرا و بهره برداری از طرح حیاط پویا در دبستان سمیه با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

    مدیر آموزش و پرورش روانسر اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری فرآیند استخدام و تبدیل وضعیت ۱۱۵ نیروی آموزش و پرورش روانسر انجام شده است.

    حسین زاده ادامه داد: در ۲ سال گذشته سه مدرسه سه کلاسه و هفت مدرسه ۲ کلاسه در روستاهای شهرستان روانسر احداث و به بهره برداری رسیده است.

    فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: آموزش و پرورش با تولید فکر و اندیشه نقش تاثیرگذار و تعیین کننده ای در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ دارد.

    «سعدی مصطفی‌زاده» افزود: همه ما نسبت به نقش و تاثیرگذاری آموزش و پرورش در جامعه مطلع هستیم و انتظار می رود از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و افراد تاثیرگذار نیز بهره بگیریم.

    وی اضافه کرد: با توجه به وسعت شهرستان و پراکندگی روستاها ، توجه به آموزش روستاها و توسعه زیرساخت‌ها بسیار ضروری است و خوشبختانه در ۲ سال گذشته برای احداث مدارس روستایی اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شده است.

    فرماندار روانسر همچنین بر تکریم و بزرگداشت هر چه بهتر مقام معلم در شهرستان تاکید کرد.
    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *