×

اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مکان موردنیاز شرکت‌های دانش بنیان جوانرود

  • کد نوشته: 21198
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۲
  • 172 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات این شرکت برای احداث سوله جهت واگذاری به شرکت‌های دانش بنیان و متقاضیان تولیدات دانش پایه در شهرک صنعتی جوانرود خبر داد و گفت: امسال این سوله‌ها نصب و راه‌اندازی خواهد شد.
    اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مکان موردنیاز شرکت‌های دانش بنیان جوانرود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ «بیژن کردستانی» در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی جوانرود با حضور فرماندار در محل شهرک صنعتی این شهرستان، افزود: تاسیسات زیربنایی شامل خطوط انتقال برق، جمع آوری فاضلاب ، روشنایی معابر و خطوط شبکه توزیع گاز شهرک صنعتی جوانرود به اتمام رسیده و ایستگاه تقلیل فشار گاز، آسفالت معابر اصلی قبل از شروع بارندگی بر اساس مطالبه فرماندار این شهرستان آغاز خواهد شد.

    فرماندار جوانرود نیز در این نشست نیز ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته بر لزوم پیگیری مستمر امورات مرتبط با تکمیل تاسیسات زیربنایی از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی تاکید کرد و گفت: در راستای عنیت بخشی به شعار سال، تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین مبنی بر تحقق رشد هفت درصدی در استان کرمانشاه و حفظ واحدهای صنعتی موجود و ارتقای ظرفیت تولید آن‌ تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی جوانرود ضروری است.

    «سعدی نقشبندی» افزود: قبل از شروع فصل بارندگی ها در سالجاری نیاز است معابر اصلی شهرک صنعتی جوانرود آسفالت و ایستگاه تقلیل فشار گاز شهرک و علمک گذاری برای واحدهای در حال بهره برداری آن به سرانجام برسد.

    وی اظهار داشت: به منظور کمک، تسریع و تسهیل در تکمیل زیرساخت های  شهرک صنعتی این شهرستان ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای در کمیته برنامه ریزی سالجاری  شهرستان جوانرود مصوب شده است و انتظار می رود مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی نسبت به پیگیری و تسریع در مبادله موافقتنامه مربوطه اقدام و موضوعیت تامین و تخصیص آب این شهرک نیز در اولویت اقدامات اجرایی قرار گیرد.

    فرماندار جوانرود اضافه کرد: در حال حاضر شهرک صنعتی جوانرود در وضعیت موجود ۴۳ هکتار مساحت دارد و امکان توسعه ظرفیت های تکمیلی نیز در فازهای بعدی آن  وجود دارد.

    نقشبندی افزود: هم اکنون ۶۶ واحد سرمایه گذاری بخش خصوصی دارای قرارداد واگذاری زمین از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی هستند که ضرورت تکمیل پرونده و معرفی این واحدها برای تصویب تسهیلات بانکی در اولویت کار فرمانداری شهرستان جوانرود قرار گرفته است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *