×

اداره تعزیزات حکومتی در روانسر راه‌اندازی شد

  • کد نوشته: 16087
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۱
  • 1114 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار روانسر گفت: با پیگیری‌های مستمر و مساعدت اداره کل تعزیرات حکومتی استان، اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان راه‌اندازی و به صورت دایم فعالیت خود را آغاز کرد.
    اداره تعزیزات حکومتی در روانسر راه‌اندازی شد
  • به گزارش آوای باینگان، سعدی مصطفی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،  با بیان اینکه تعزیرات حکومتی روانسر در مجتمع اداری مستقر است، افزود: امور مربوط به تعزیرات این شهرستان پیش از این توسط اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های همجوار انجام می شد.

     وی ضمن قدردانی از اداره کل تعزیزات حکومتی استان کرمانشاه در راه اندازی این اداره در روانسر اظهار داشت: با راه اندازی این اداره، به شکایات مردم شهرستان در زمینه تخلفات اقتصادی واحدهای صنفی، سریع تر از قبل رسیدگی خواهد شد و استقرار آن در تنظیم بازار به نفع مردم و اصناف خواهد بود.

    رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان روانسر نیز  در گفت و گویی با بیان اینکه هدف از راه اندازی ادارات تعزیرات حکومتی در شهرستان‌ها تسهیل امور مردم است، گفت: با راه اندازی دایمی تعزیرات حکومتی و استقرار نیروی انسانی به صورت تمام وقت، فرآیند رسیدگی با سرعت و دقت بیشتری انجام می شود.

    کورش کاکایی افزود: تسریع در رسیدگی به پرونده ها، کاهش هزینه ها، تکریم ارباب رجوع به منظور جلوگیری از ترددها و اثربخشی بیشتر در برخورد با متخلفان و تشدید نظارت ها و برگزاری مستمر گشت های مشترک در سطح شهرستان از مهمترین اهداف راه اندازی این اداره بوده است.

    وی ادامه داد:  در ۹ ماه سپری شده از سال جاری  ۱۲۰ فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات، ۷۰ پرونده در بخش قاچاق کالا و ۱۲ فقره پرونده در بخش بهداشت در شهرستان روانسر تشکیل شده است.

    رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان روانسر گفت: متخلفین به پرداخت ۱۹۰ میلیارد ریال جریمه محکوم شده اند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *