×

ارتش و سپاه جهت آبیاری باغات تانکر آبرسانی به پاوه اعزام کردند

  • کد نوشته: 17273
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۶
  • 486 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه گفت: برای جلوگیری از خشک شدن بخشی از باغات این شهرستان و در راستای کمک به باغداران ، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تانکر آبرسانی به این مناطق اعزام کردند.
    ارتش و سپاه جهت آبیاری باغات تانکر آبرسانی به پاوه اعزام کردند
  • به گزارش آوای باینگان، جلیل بالایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با هماهنگی های انجام گرفته و جهت تسریع در آبرسانی به روستاهای نروی و وزلی و هم چنین باغات نودشه و نوسود ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر کدام یک دستگاه تانکر آبرسانی به شهرستان پاوه اعزام کردند.


    وی ادامه داد: تانکر ارتش جهت آبیاری باغات نودشه و نوسود و تانکر سپاه نیز برای آبرسانی به روستاهای نروی و وزلی تعیین شده اند.

    سرپرست فرمانداری پاوه اضافه کرد: با جاری شدن آب چشمه بل در چند روز گذشته در جوی آب باغات قلا ، باغچه و دره باغچه ، شاران و دگابر، بیش از ۱۰۰ هکتار از باغات قدیمی و مثمر ثمر نودشه از خطر خشک شدن نجات یافتند.


    بالایی اظهار داشت: هم چنین یکدستگاه خودرو تانکر برای سایر باغاتی که در اطراف این شهر به آب رسانی سیار نیاز دارند اختصاص یافته است .


    وی گفت: به دلیل کاهش ۳۶ درصدی بارندگی ها در این شهرستان ، بیشتر منابع تامین آب این شهرستان خشک شده و پاوه در تنش و بحران آبی به سر می برد.


    متوسط بارش پاوه در بلندمدت ۷۴۵ میلیمتر است که در سال زراعی جاری ۴۷۸ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *