×

اعتبارات شهرداری های پاوه پاسخگوی رفع مشکلات نیست

  • کد نوشته: 18860
  • ۱۴۰۰-۰۹-۰۵
  • 254 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه گفت: شهرهای پنجگانه ما در شهرستان دارای وضعیت جغرافیایی بسیار سختی است و به همین دلیل اعتبارات موجود کفاف رفع مشکلات را ندارد.
    اعتبارات شهرداری های پاوه پاسخگوی رفع مشکلات نیست
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه ، افزود: اعتبارات شهرداری برای عمران و آبادانی، به دلیل شکل شهر و هزینه های مضاعف متناسب نیستند که امیدواریم در استان از شهرداران و شهرهای پاوه حمایت و اعتبارات بیشتری به این شهرها اختصاص یابد .

    وی با بیان اینکه اعتبارات شهرداری اندک است اما توقع مردم از دستگاه بسیار زیاد است ، تصریح کرد: وظایف شهرداران در قبال شهرها بسیار سنگین و مشکل است و این وظیفه در پاوه چند برابر و مضاعف است .

    امام جمعه پاوه اظهار داشت: الحاق چهار روستای قسمت شرقی شهر به پاوه بدون مطالعه بود چرا که بسیاری از زیر ساختهای عمرانی ، اقتصادی و فرهنگی که می بایست قبل از الحاق فراهم می شد هنوز آماده نیست .

    ماموستا قادری گفت: وضعیت مملکت، استان و شهرستان جای تحقیق ، نقد و گله مندی دارد و گرانی در شهرستان پاوه بسیار مشهود است و چنین به نظر می رسد که کنترل لازم بر این گرانی ها وجود ندارد .

    وی تاکید کرد: نباید گذاشت شهرستان به حال خود رها شود و همه ما مسوول هستیم که به فکر معیشت مردم بود چرا که مردم وضعیت مناسبی ندارند.

    امام جمعه پاوه افزود: گزارش هایی به گوش می رسد که مهاجرت جوانان پاوه به دلیل بیکاری به کشورهای خارجی افزایش یافته است که در راه این سفر نیز عده ایی جان خود را از دست داده یا صدمه می بینند و همه باید مواظب باشیم.

    در پایان این نشست از خدمات دانا آذری قدردانی و سالم مرادی به عنوان شهردار جدید پاوه معرفی شد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *