×

امام جمعه پاوه از امدادرسانی به روستاهای محاصره در برف این شهرستان قدردانی کرد

  • کد نوشته: 19433
  • ۱۴۰۰-۱۰-۳۰
  • 359 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: ماموستا مُلا «قادر قادری» امام جمعه پاوه از روند خدمات رسانی و امدادرسانی به چهار روستای دهستان شرام بخش مرزی نوسود که در محاصره برف بودند قدردانی کرد.
    امام جمعه پاوه از امدادرسانی به روستاهای محاصره در برف این شهرستان قدردانی کرد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا ، ماموستا قادری عصر چهارشنبه با حضور در روستای مرزی دزآور از نزدیک در جریان آخرین وضعیت امدادرسانی و خدمات رسانی به روستاهای هانی گرمله ، کیمنه ، بیدرواس و دزآور قرار گرفت و با جمعی از اهالی این روستاها گفت و گو کرد.

    وی گفت: هر چند ادارات مرتبط پیگیر مشکلات قطعی برق و انسداد راه های ارتباطی به این روستاها بودند ، اما با توجه به اهمیت موضوع و لزوم شتاب بخشیدن در خدمات رسانی به اهالی شریف این منطقه ، موضوع را از طریق استان پیگیری و بر حل مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید شد.

    امام جمعه پاوه افزود: خوشبختانه سرپرست فرمانداری، اداره راهداری و اداره برق در حل مشکلات مردم تلاش مضاعف کردند و با پیگیرها و تاکیداتی که انجام دادیم هلال احمر استان امروز از طریق بالگرد بسته های غذایی به این روستاها منتقل کرد.

    ماموستا قادری اظهار داشت: این روستاها در نقطه صفر مرزی واقع شده اند و با توجه به کوهستانی بودن منطقه و بارش های سنگین ، باید همه دست به دست بدهیم تا هر چه سریع‌تر مشکلات مردم این منطقه به ویژه تامین سوخت رفع شود و پروژه گازرسانی هم سرعت بگیرد.

    وی ادامه داد: بارش این سامانه در بیش از ۱۵ سال گذشته بی سابقه بوده و مایه شکرگزاری است اما با توجه به موقعیت ویژه شهرستان پاوه باید امکانات و تجهیزات ستاد بحران در شهرستان تقویت شود تا دیگر شاهد وقوع مشکلات برای مردم نباشیم.

    امام جمعه پاوه همچنین از رسانه ها و پایگاه های خبری منطقه برای انعکاس وضعیت شهرستان در چند روز گذشته و صبر و بردباری مردم مرزنشین این شهرستان تقدیر کرد.

    اهالی این روستاها نیز از حضور سرزده و احساس مسئولیت ماموستا قادری امام جمعه پاوه در منطقه، با وجود خطر سقوط بهمن و لغزندگی جاده، قدردانی کردند و صمیمانه مطالبات و درخواست های خود را با ایشان در میان گذاشتند.

    گفتنی است در پی بارش بارف در شهرستان پاوه از ۲۷ دی ماه راه دسترسی و برق روستاهای مرزی هانی گرمله،کیمنه، بیدرواس و دزاور با حدود ٨۰۰ خانوار قطع شده بود که عصر روز ۲۹ دی ماه بازگشایی شد و مردم در این چند روز با مشکلاتی مانند قطع برق و تلفن ، سوخت و کمبود مواد غذایی مواجه بودند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *