×

انتقاد شدید امام جمعه پاوه از کشته شدن یک کولبر در نوسود

  • کد نوشته: 20180
  • ۱۴۰۱-۰۲-۰۴
  • 400 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه عنوان کرد: مرز در هر کشوری حدود و استقلال است؛ اما در قانون نوشته‌نشده هرکسی که به مرز نزدیک شد او را بکشید.
    انتقاد شدید امام جمعه پاوه از کشته شدن یک کولبر در نوسود
  • به گزارش آوای باینگان، به نقل از کانال اطلاع رسانی دفتر امام جمعه پاوه، حاج ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه پاوه با انتقاد شدید از کشته شدن یک جوان کولبر اهل کلاش در نوسود گفت: یک جوان کولبر اهل کلاشِ جوانرود در نوسود کشته شد؛ طبق تحقیق بنده این جوان با یتیمی بزرگ شده و همسر و یک فرزند کوچک دارد.

    وی افزود: در خصوص این موضوع بنده بارها در این محراب سخن گفته‌ام؛ اما متأسفانه گوش شنوایی نیست که آنها را بشنود.

    ماموستا قادری با اشاره به اینکه قرار نیست هر کس به مرز نزدیک شد با گلوله جوابش را بدهیم، در ادامه افزود: امام سجاد (ع) برای مرزداران بنی‌امیه دعای خیر نموده است؛ ما مرزداران جمهوری اسلامی هستیم؛ دعا نمی‌خواهیم دستور دهید به ناحق فرزندان این مرز و بوم را در مرزها نکشند.

    وی خطاب به نیروهای مرزبانی گفت: قبول داریم که شما مأمور حفظ مرز هستید؛ اما بپذیرید که مأمور کشتن بچه مردم نیستید و کشتن در نزد ما محکوم است.

    امام جمعه پاوه افزود: آیا فرزند شما کشته شده است و جوان خود را از دست داده‌اید تا بدانید داغ از دست دادن فرزند چقدر سخت است؟!

     وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع ماه مبارک رمضان؛ نماز و لیله القدر پرداخت و گفت: ماه رمضان در نزد تمام مسلمانان و نزد پروردگار و رسول‌الله و اصحاب و یاران آن حضرت به خاطر دو امتیاز نزول قرآن کریم و لیله القدر مهم بوده و هست.

    ماموستا قادری گفت: مردم در بحث ادای نماز مقداری سست شده‌اند. اگر این سستی وجود نداشت می‌بایست همه مساجد ما پر از نمازگزاران می‌شد

    وی ادامه داد: ترور و شهادت حضرت علی (رض) ترور علم و معرفت و دیانت و عدالت و شجاعت بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *