×

اهدای بسته‌های حمایتی به خانواده زندانیان اورامانات در شب یلدا

  • کد نوشته: 24748
  • ۱۴۰۲-۰۹-۳۰
  • 173 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: انجمن حمایت از زندانیان اورامانات با همکاری خیرین مؤمن اقدام به توزیع بسته‌های سبد غذایی برای خانواده زندانیان کرد.
    اهدای بسته‌های حمایتی به خانواده زندانیان اورامانات در شب یلدا
  • به گزارش آوای باینگان، مراسم توزیع تعداد ۱۰۰ بسته سبد غذایی یک‌میلیون تومانی و ۷۰ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی و یک دستگاه بخاری گازی، در بین خانواده‌های زندانیان نیازمند زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان اورامانات امروز با حضور ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه، مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه و جمعی از مسوولان شهرستان در محل سالن جلسات دادگستری پاوه برگزار شد.

    نوید صحرایی دادستان پاوه در این مراسم ضمن ارائه گزارشی جامع از عملکرد و فعالیت‌های انجام شده توسط انجمن حمایت زندانیان پاوه و مثبت ارزیابی کردن عملکرد انجمن از زحمات و تلاش‌های موثر مدیرعامل انجمن و معتمدین و رئیس زندان در این راستا تقدیر و تشکر کرد. 

    وی همچنین از مساعدت و کمک اداره اوقاف و امور خیریه و مدیر موسسه خیریه قبا و افراد خیر و نیکوکار در راستای تهیه و اهدای بسته‌های معیشتی به انجمن حمایت زندانیان اورمانات تقدیر کرد.

    پوریانی مدیر‌کل زندان‌های استان کرمانشاه نیز در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت این اداره‌کل و ستاد مردمی دیه انجمن حمایت زندانیان در خصوص کمک و تسهیلات پرداخت شده  به زندانیان نیازمند منطقه اورامانات، افزود: به میزان مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان کمکی که خیرین پاوه در سال جاری به ستاد مردمی دیه استان اهدا شده و برابر آن مبلغ  بصورت بلاعوض و همچنین بیش از ۲ برابر بصورت وام قرض‌الحسنه به زندانیان نیازمند منطقه پاوه و اورامانات پرداخت و موجبات آزادی آنان شده است.

    وی در ادامه از بذل توجه و حمایت‌های بی‌دریغ ماموستا ملاقادر قادری و همچنین تعامل و همکاری مسوولان قضایی و اعضای شورای حل اختلاف شعبه زندان و تلاش و زحمات بدون چشم‌داشت مدیر عامل و معتمدین انجمن و کمک افراد خیر و نیکوکار و موسسات خیریه در راستای ایجاد صلح و سازش و پیگیری امور مجموعه زندان و اهدای بسته حمایتی و کمک به زندانیان نیازمند و خانواده‌های آنان تقدیر و تشکر کردند. 

    ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه نیز در سخنانی اهمیت احسان و نیکوکاری و کمک به همنوعان در زندگی انسان را بیان و از تلاش‌ها، زحمات و بذل توجه مدیرکل  اداره زندان‌ها و مدیرعامل انجمن و معتمدین و رئیس و  پرسنل زندان و افراد نیکوکار نسبت به پیگیری امور زندانیان نیازمند و خانواده های آنان تقدیر و تشکر کرد.

    وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و عملکرد مثبت زندان پاوه در این‌خصوص بر مراقبت بعد از آزادی زندانیان، کمک و توجه ویژه به آنان و خانواده هایشان در زمان بعد از آزادی از زندان تأکید کرد.

    جلیل علیزاده مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان اورامانات در ادامه،  افزود: در این مراسم معنوی انسان‌دوستانه یکی از خیرین خوشنام شهر پاوه یک قطعه زمین مسکونی به انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات اهدا کرد.

    گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای هیأت مدیره و معتمدین انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات در این راستا قدردانی بعمل آمد.

    منبع: فارس
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *