×

بازسازی ۷۵ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر جوانرود

  • کد نوشته: 18453
  • ۱۴۰۰-۰۸-۰۲
  • 267 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود از اصلاح و بازسازی ۷۵ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود خبر داد.
    بازسازی ۷۵ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر جوانرود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “کیکاوس عزیزی نسب” با بیان این خبر گفت: در راستای مطالعات صورت گرفته مبنی بر بازسازی شبکه قدیمی و فرسوده شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود، اصلاح شبکه جمع‌آوری شهر در دستور کار امور آبفای شهرستان قرار گرفت و بیش از ۷۵ کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب و هزار ۲۱۴ فقره منهول در سطح شهر جوانرود اصلاح و بازسازی شد.

    عزیزی نسب از پایان مرحله مطالعاتی جهت اصلاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب باقی مانده شهر خبر داد و تصریح کرد: کار مطالعاتی اصلاح ۳۰ کیلومتر باقی مانده از شبکه جمع آوری شهر پایان یافته که در صورت تخصیص اعتبار لازم پس از تعیین پیمانکار عملیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.

    مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود با اشاره به اینکه ۷۰ درصد جمعیت شهر جوانرود تحت پوشش شبکه جمع‌آوری مدرن فاضلاب قرار دارند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر، آرامش خاطر مشترکان گرامی را فراهم سازیم.

    عزیزی نسب در پایان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و شروع بارش ها، ضمن آرزوی سال آبی پربارش برای شهرستان، از همشهریان گرامی استدعا داریم از هدایت آب‌های سطحی و همچنین ورود زباله به داخل منهول های فاضلاب خود داری نموده تا شاهد گرفتگی شبکه فاضلاب شهر و پس زدگی آن به داخل خیابان و منازل نباشیم.

    منبع: پاون

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *