×

با همکاری مردم و تجمیع ظرفیت ها مشکلات واحدهای باقیمانده مسکن مهر پاوه رفع می شود

  • کد نوشته: 17015
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۴
  • 231 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به لزوم تجميع ظرفيت ها و امكانات موجود برای تحويل واحدهای باقيمانده مسكن مهر پاوه گفت: موضوع عدم انجام تعهدات جهت تسريع در تحويل واحدها بررسی و با مسببان اين اقدام برخورد مي شود.
    با همکاری مردم و تجمیع ظرفیت ها مشکلات واحدهای باقیمانده مسکن مهر پاوه رفع می شود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ « منوچهر فخری» در جلسه شورای مسکن شهرستان پاوه که ( ۲۳ خرداد) در محل فرمانداری برگزار شد؛ اظهار داشت: از۶۲۰ واحد مسکن مهر پاوه، ۱۹۲ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده، ۱۹۲ واحد دیگر آماده تحویل و مابقی واحدها نیز بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

    وی افزود: برای تسریع در انجام امور و رفع مشکلات امروز مواردی از جمله وضعیت پرداخت سهم آورده ی مردم، مشکلات تعاونی و تعهدات پیمانکاران بررسی شد و با توجه به تأکید ویژه استاندار کرمانشاه در مسیری اقدام خواهد شد که کلیه واحدها در برنامه زمانبندی مناسب و با همکاری مردم، راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعاونی ها به ذینفعان تحویل داده شود.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه؛ اعتمادسازی و رفع مشکلات بین واحدها و تعاونی ها کار مهمی بوده و از تلاش، زحمات و پیگیری های صورت گرفته نیز برای پیشرفت مطلوب این پروژه تقدیر و تشکر می کنم.

    وی تلاش های فرماندار، شرکت های تعاونی و پیمانکاران را نیز در ماه های گذشته قابل تقدیر دانست و بیان داشت: پرونده ی مسکن مهر پاوه در مراجع قضایی برای بررسی میزان قصور افراد ذی ربط در حال پیگیری است و ضمن مشخص کردن افرادی که به موقع به تعهدات خود عمل نکرده اند با هماهنگی واحدها به متقاضیان تحویل می شود.

    فخری تأکید داشت: این پروژه توسط یک تیم منسجم در حال پیگیری است و در هر شرایطی و با هر سختی و مشکلاتی که داشته به صورت کامل جهت تحویل به مردم آماده می شود.

    معاون استاندار شرایط ویژه زمین محل احداث پروژه و توپوگرافی سخت شهرستان  سبب شد در جبهه های مختلفی با چندین اکیپ عملیاتی مراحل احداث پروژه مسکن مهرپاوه پیگیری شود و این امر به یقین هزینه های ساخت را چندین برابر نمود چون عملیات های ویژه ای برای خاک برداری، تسطیح محوطه، دیوار کشی، راه دسترسی، دیوار چینی و … انجام شد و کیفیت اجرا نیز تاکنون مطلوب ارزیابی می شود.

    وی که برای پیگیری مشکلات مسکن مهر پاوه در این جلسه حضور داشت، تأکید کرد: همه باید با تشریک مساعی و هم افزایی در مسیری گام برداریم تا هر چه سریعتر شاهد رویدادی خوشایند به نام واگذاری کلیه واحدهای مسکن مهر به مردم باشیم.

    فخری گفت: برای پایان کار پروژه ی مسکن مهر مسوولین و اعضای شورای مسکن، شرکتهای تعاونی، پیمانکاران و ناظران هر چه کارهای باقیمانده را با جدیت و اهتمام بیشتری پیگیری کنند.

    وی به گزارش فرماندار پاوه اشاره داشت و بیان کرد: بر این اساس تاکنون  550 نفر از اعضای شرکتهای تعاونی مسکن مهر حق عضویت خود را پرداخت و کمتر از ۷۰ نفر در این خصوص تاکنون اقدامی نداشته اند و انتظار داریم حق عضویت اولیه خود را پرداخت کنند زیرا این موضوع یکی از دلایل عدم تحویل به موقع واحدها بوده است و انتظار داریم مردم همکاری بیشتری در پرداخت سهم آورده داشته باشند.

    منبع: استانداری كرمانشاه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *