×

برگزاری مسابقه تیراندازی قهرمانی شکارچیان در روانسر

  • کد نوشته: 25832
  • ۱۴۰۲-۱۱-۳۰
  • 143 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: در اولین دوره مسابقات تیراندازی در شهرستان روانسر، شکارچیان اهداف پروازی را هدف قرار دادند.
    برگزاری مسابقه تیراندازی قهرمانی شکارچیان در روانسر
  • به گزارش آوای باینگان، جهانگیر امیری رئیس اداره محیط زیست شهرستان روانسر با اعلام این خبر گفت: این اداره با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت تیراندازی شهرستان روانسر اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه تیراندازی قهرمانی به اهداف پروازی با تفنگ ساچمه زنی و با حضور تیراندازان و شکارچیان استان در محل سایت تیراندازی بدرآباد روانسر نمود. 

    وی افزود: این مسابقه برای اولین بار با هدف کشف استعدادها، تجربه پرشور و هیجان تا آرامش ، تخلیه صحیح انرژی و قانونمندکردن شکارچیان برگزار گردید. 

    امیری گفت: ورزش تیراندازی به اهداف پروازی جایگزین بسیار مناسبی برای ایجاد رقابتی سالم میان شکارچیان، با هدف احترام به محیط زیست، نشان دادن مهارت آنان در تیراندازی، شناسایی مهارت‌های فردی، کسب لذت، تجربه موفقیت و احساس برتری و حفاظت از حیات وحش و به عنوان تفریحی سالم است که توجه ویژه مسئولین به این موضوع را می‌طلبد.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان روانسر هرگونه برداشت از ورزش تیراندازی را مبنی بر تمرین برای شکار، نامناسب دانست و از تمامی علاقمندان و دوست داران ورزش تیراندازی، محیط زیست، طبیعت و حیات وحش دعوت کرد با حمایت از ورزش تیراندازی در توسعه هرچه بیشتر این ورزش و همچنین حفظ و نگهداری طبیعت زیبای استان با تمامی جلوه گری هایش کوشا و استوار باشند.

    در پایان مراسم به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا گردید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *