×

به شهرستان پاوه جهت سفر و گردشگری تشریف نیاورید

  • کد نوشته: 14686
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۳
  • 680 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه گفت : ما همچنان وظیفه داریم به مردم توصیه نماییم که به شهرستان پاوه جهت سفر و گردشگری تشریف نیاورند.
    به شهرستان پاوه جهت سفر و گردشگری تشریف نیاورید
  • به گزارش آوای باینگان ؛ ایده پور فرماندار پاوه گفت : تعطیل نمودن استان یا شهرستان راه چاره‌ی مبارز با کرونا نیست بلکه ما با تعطیل کردن‌ها بیماری را جا به جا می‌کنیم .

    او گفت : بیش از چهار و نیم میلیارد تومان در دو ماهه‌ی اول شیوع کرونا در شهرستان پاوه هزینه شده، اما باز جوابگوی خسارات وارده به کسب و کار و معیشت مردم در دوران شیوع کووید – ۱۹ نبوده است.

    ایده پور افزود: بهترین راهکار مقابله با شیوع کرونا ویروس در سفر‌ها مدیریت نمودن است هم از طرف مدیران و مردم مقاصد گردشگری هم توسط مسافرین.

    او افزود:ما مجبور هستیم با کرونا زندگی کنیم، اما کرونا رفیق شفیقی نیست و هر جا شیوع آن امکان پذیر بود بی درنگ سرایت می‌کند

    ایده پور ادامه داد:مسافرین در شهرستان پاوه احساس امنیت می‌کنند در دوران کرونا این احساس امنیت با رعایت موازین بهداشتی به ویژه رعایت فاصله‌ی افراد با همدیگر، ضد عفونی مکان‌های مورد استفاده‌ی گردشگران به صورت دوره ایی و ضد عفونی اماکن عمومی شهر‌ها و روستا‌ها موجبات کم نمودن استرس و اضطراب شیوع کرونا می‌شود.

    او ادامه داد:از تمامی ادارات درگیر با موضوع مسافرین و گردشگران خواسته می‌شود نظارت و کنترل‌ها را به صورت دقیق انجام دهند.ایده پور گفت: میهمان پذیر‌ها مقررات معمول و مقررات و پروتکل‌های بهداشتی در خصوص کرونا را رعایت نمایند در صورت تخطی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اداره‌ی اماکن و نیروی انتظامی بصورت هماهنگ با خاطیان برخورد و آن‌ها را به مراجع قضایی معرفی نمایند.

    او گفت:برابر با آمار‌های منتشره متاسفانه برخی روستا‌های هدف گردشگری دارای آمار بالای جمعیت مبتلایان به دیابت هستند لذا دهیاران بعنوان نمایندگان دولت در روستا‌ها و اعضای شورا‌های روستا موظف هستند موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط ساکنین روستا و گردشگران به صورت مستمر کنترل نمایند.

    ایده پور افزود:هیچ گردشگری حق ورود به روستا‌های فاقد دهیار را ندارند و نیرو‌های انتظامی موظف هستند در این خصوص برخورد نمایند.

    او افزود:مسافرین موظف به جدی گرفتن رعایت بهداشت، فاصله و سایر موارد در پروتکل‌های بهداشتی که در دسترس همگان هستند می‌باشند با مسافرینی که رعایت این موارد را نمی‌کنند برخورد قانونی شود.

    ایده پور ادامه داد:در ایام تعطیلات شهر‌ها و روستا‌ها به ویژه صاحبان کسب و کار و خدمات نباید واحد‌های صنفی خود را تعطیل نمایند بلکه با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی باید در خدمت گردشگران باشند ادارات مربوطه باید در این خصوص کنترل کامل نمایند.

    او ادامه داد:با رعایت موازین و مقررات بهداشتی در این تعطیلات باید بگونه‌ای عمل نمود که آمار سی نفره‌ی مبتلایان به کرونا در شهرستان در همین حد معمول و معقول آن باقی بماند و این وظیفه‌ی ادارات، ارگان‌های و سایر مردم خوب شهرستان است .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *