×

بی‌برنامگی مسئولان در بحران کرونا /کرونا جرم نیست

  • کد نوشته: 15610
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۷
  • 289 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: ماموستا قادری، گفت: با توجه به روند صعوی شیوع ویروس کرونا در استان و شهرستان های تابعه متاسفانه مردم و مسئولان بسیار بی برنامه بوده و به هشدارها بی توجه هستند.
    بی‌برنامگی مسئولان در بحران کرونا /کرونا جرم نیست
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان، ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، گفت: مرگ برای انسان، بهترین معلم، واعظ و خطیب است بسیاری از ما چیزی برای قیامت نداریم و دست خالی به حضور پروردگارمان می‌رویم؛ مرگ برای متوفی، قیامت است؛ به فکر بعد از مرگ باشیم

    وی خاطر نشان کرد: کرونا جرم نیست، نباید آن را کتمان کرد ناقل کرونا به شخصی که موجب فوت او شود، قاتل است. پس ضروری است مردم به هشدارها توجه کنند.

    ایشان با اشاره به بی برنامگی مسئولان با توجه به وضعیت بحرانی کرونا،  افزود: دلیل این‌همه بی‌برنامگی چیست؟ شب می‌گویید فلان جا تعطیل است؛ اما روز می‌گویید تعطیل نیست. 

    آیا بررسی کردید که خروجی تعطیلات خوب بوده است یا نه؟ و آیا باز کردن مجدد ادارات و بازار خوب بوده است یا نه ؟! اگر وضعیت شهرستان قرمز بوده حال که بازار و ادارات باز شده؛ آیا وضعیت تغییر کرده است یا کماکان قرمز است؟

    امام جمعه اهل سنت پاوه تاکید کرد: اگر بستن و تعطیلی به نفع مردم است ما هم مطیع هستیم و جمعه را هم تعطیل می‌کنیم کما اینکه تعطیل کرده‌ایم؛ اما اگر واقعاً این تعطیلات حاصل فکر شخص است باید پاسخ داده شود! مردم زندگی می‌خواهند.

    ماموستا قادری تصریح کرد: دیروز بازار باز شده است، فردا هم ادارات باز می‌شوند؛ سؤال بنده این است اگر این‌ها بر کرونا تأثیر ندارند، چه اشکالی دارد ما هم نماز جمعه را بخوانیم؟! چه دلیلی دارد جمعه تعطیل باشد اما بازار و ادارات باز باشند؟ قسم به خدا در محضر پروردگار جوابی نخواهیم داشت .

    وی با اشاره به روند صعودی شیوع کرونا در استان کرمانشاه گفت: هزینه بالای تست کرونا، مردم گرفتار را از تست دادن فراری داده و همین امر باعث رشد کرونا شده اما اینها دلیل نمی شود مردم  نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی تفاوت شوند .کرونا جرم نیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *