×

تاکید رییس سازمان شیلات بر مکانیزه کردن مزارع پرورش ماهی شهرستان پاوه

  • کد نوشته: 26596
  • ۱۴۰۳-۰۳-۲۷
  • 32 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس سازمان شیلات کشور در بازدید از طرح‌های شاخص آبزی پروری شهرستان پاوه و جوانرود مسائل و مشکلات آنها را بررسی کرد.
    تاکید رییس سازمان شیلات بر مکانیزه کردن مزارع پرورش ماهی شهرستان پاوه
  • به گزارش آوای باینگان، در پنجمین روز از هفته جهادکشاورزی، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه مدیر کل برنامه و بودجه سازمان شیلات ایران، مدیر کل شیلات استان کرمانشاه و جمعی از مدیران ستادی و شهرستان به منظور تحقق اهداف توسعه آبزی پروری و در راستای تحقق شعار سال” جهش تولید با مشارکت مردم”  در هفته جهاد کشاورزی که به نمایندگی از وزیر جهاد کشاورزی به استان کرمانشاه سفرکرد.

    وی در سومین بازدید کاری خود از  بزرگترین مجتمع پرورش ماهی سردآبی مکانیزه استان با ظرفیت تولیدی  ۸۰۰ تن در سال در روستای دشه شهرستان پاوه که با طراحی استخرها به صورت ۸ وجهی که در حال تکمیل و بهره برداری است، بازدید کرد‌‌ .

    سیدحسین حسینی درباره این پروژه گفت: روند پیشرفت فیزیکی مجتمع پرورش ماهی کلاران دشه بسیار خوب و قابل تحسین بوده و در جهت رفع موانع تولید و تکمیل پروژه، مساعدت های لازم در خصوص تسهیلات تکمیلی جهت راه اندازی طرح از اعتبارات سال‌جاری، انجام خواهد شد.

    در ادامه بازدید از مجتمع سرچشمه داریان با ظرفیت حدود ۷۰۰ تن در سال و تعداد ۳۸ مزرعه انجام شد و درجلسه ای با مدیر عامل و تعدادی از پرورش دهندگان داریان پاوه، موانع و مشکلات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

    در این جلسه بر لزوم برگشت آب و استفاده از دستگاه ازون و حباب ساز و مکانیزاسیون کردن مزارع در جهت افزایش تولید در واحد سطح تاکید شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *