×

تردد بیش از ۲۰۰ نفر از مرز شوشمی

  • کد نوشته: 23052
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۲
  • 152 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به تردد بیش از ۲۰۰ نفر از مرز شوشمی از زمان بازگشایی آن، از پیگیری برای کاپوتاژ خودرو در این مرز خبر داد.
    تردد بیش از ۲۰۰ نفر از مرز شوشمی
  • به گزارش آوای باینگان، علیرضا حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گذشت حدود یک هفته از بازگشایی مرز شوشمی برای تردد مسافر، استقبال از این مرز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر از این مرز تردد داشتند و آمار تردد روند افزایشی دارد.

    وی ادامه داد: میزان تردد روزانه افراد از مرز شوشمی متفاوت بوده و بین ۴۰ تا ۵۰ نفر در روز است.

    سرپرست فرمانداری پاوه درباره تردد مسافر از مرز شوشمی با خودرو شخصی(کاپوتاژ خودرو) نیز عنوان کرد: کاپوتاژ خودرو هنوز برقرار نیست و اگرچه از طرف ایران مشکلی در این زمینه وجود ندارد، اما موافقت طرف عراقی را نیاز داریم که پیگیری‌های لازم در این زمینه نیز در حال انجام است.

    حیدری با بیان اینکه زیرساخت‌های موقتی که در مرز شوشمی مستقر شده جوابگوی نیاز مسافران برای تردد از مرز هست، تاکید کرد: طی یک هفته اخیر که عبور و مرور از مرز شوشمی برقرار شده مشکل خاصی نداشتیم.

    وی درباره فراهم کردن زیرساخت‌های دائمی در مرز شوشمی نیز اظهار کرد: برای این امر ابتدا نیازمند تصویب نهایی طرح جامع مرز شوشمی هستیم که این کار هنوز انجام نشده است.

    به گفته سرپرست فرمانداری پاوه، لازم است کارگروهی از کارویژه مرز وزارت کشور برای تصویب نهایی طرح جامع بازدیدی از مرز شوشمی داشته باشند و بعد از مصوب شدن طرح جامع، می توان فعالیت‌های ساخت و ساز برای زیرساخت های دائمی این مرز را آغاز کرد.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *