×

امام جمعه پاوه:
تقویت برنامه‌های فرهنگی در اورامانات یک ضرورت است

  • کد نوشته: 18385
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۷
  • 396 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه گفت: با توجه به شراط خاص این شهرستان ضرورت دارد تولید و انعکاس برنامه‌های فرهنگی در منطقه اورامانات از سوی رسانه‌ها بویژه توسط صدا و سیما تقویت شود.
    تقویت برنامه‌های فرهنگی در اورامانات یک ضرورت است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، ماموستا ملاقادر قادری روز سه‌شنبه در نشست با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز کرمانشاه افزود: صدا و سیما با تولید برنامه های شاخص و فاخر، به دنبال جذب مخاطب باشد تا مردم مناطق مرزی کمتر بیننده شبکه‌های خارجی باشند.

    وی اظهار کرد: در استان کرمانشاه قومیت های مختلف با گویش های متفاوتی همزیستی می‌کنند و نیاز است صدا و سیما باید به نیازهای مخاطبان در بخش های مختلف پاسخ دهد.

    امام جمعه پاوه گفت: استکبار جهانی به دنبال تسخیر مغزها و هدایت جوانان به سمت فساد و بی بند و باری است و این مهم در مناطق مرزی بیشتر مشهود است لذا باید رسانه ها بویژه صدا و سیما، بیشتر نقش آفرینی کنند.

    ماموستا قادری ادامه داد: نیاز امروز این است که تنوع و کیفیت ببشتری به برنامه های شبکه استانی زاگرس داده شود تا بتوان مخاطبین را اقناع کرد.

    وی اضافه کرد: با گذشت مدت‌ها از ثبت جهانی اورامانات اقدامی خاصی از سوی مدیران استان کرمانشاه برای معرفی این منطقه انجام نگرفته و از این فرصت و ظرفیت به خوبی بهره برداری نشده است.

    امام جمعه پاوه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته باشکوه وحدت یادآور شد: ثبت جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) با نام پاوه در میراث فرهنگی کشور، از افتخارات مردم این دیار است.

    ماموستا قادری تاکید کرد: اجرای دقیق بیانیه گام دوم انقلاب، می‌تواند راهگشای مسائل کشور به ویژه در حوزه سیاسی و فرهنگی باشد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *