×

توسعه ۱۲۰۰ متری شبکه جمع آوری فاضلاب شهر پاوه

  • کد نوشته: 25124
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۷
  • 128 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان پاوه از توسعه یک هزار و ۲۰۰ متری شبکه جمع آوری فاضلاب شهر پاوه خبر داد.
    توسعه ۱۲۰۰ متری شبکه جمع آوری فاضلاب شهر پاوه
  • به گزارش آوای باینگان، شهریار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از اهداف شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ارتقای سطح بهره مندی مردم از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب است، اظهار کرد: طی یک سال اخیر بیش از یک هزار و ۲۰۰ متر لوله‌گذاری شبکه فاضلاب در ۹ نقطه از شهر پاوه انجام شده است.

    وی افزود: این عملیات شامل ۱۱۰ متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰ در روستای دودان، ۱۲۰ متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰ در روستای بندره، ۲۶۰ متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰ جنب دانشگاه پیام نور شهر پاوه، ۶۰ متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰ در محوطه هنگ مرزی، ۱۱۳ متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰ در شهرک الحاقی (چورزی)، ۲۰۴ متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰ در شهرک ظفر، ۱۲۰ متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰ در روستای شمشیر، ۷۲ متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۵۰ در شهر نوسود و ۱۸ متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰ در نوسود است.

    مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان پاوه تصریح کرد: به دلیل نبود اعتبار در بخش فاضلاب تمامی کارهای انجام شده شامل اصلاح و توسعه شبکه با مشارکت‌های مردمی صورت گرفته است.

    احمدی گفت: برنامه جمع آوری و تصفیه فاضلاب از روستای شمشیر تا روستای گلال در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد که هم اکنون در مرحله مطالعات طرح است و برنامه جمع آوری و تصفیه فاضلاب از روستای شمشیر تا روستای گلال در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد که هم اکنون در مرحله مطالعات طرح است.

    وی خاطر نشان کرد: شستشوی شبکه‌های فاضلاب به طول ۱۵ کیلومتر، تعویض دریچه‌های فاضلاب به تعداد ۲۵ عدد و ۵۵ مورد لایروبی منهول‌های فاضلاب در سطح شهر، از دیگر اقدامات امور آبفای شهرستان پاوه در طول یکسال گذشته است.

    منبع: مهر
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *