×

تکمیل بیمارستان روانسر نیاز به ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد

  • کد نوشته: 20044
  • ۱۴۰۱-۰۱-۱۶
  • 184 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه فاز اول بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: برای تکمیل این پروژه ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که تلاش می‌کنیم تا اعتبارات لازم برای ادامه ساخت بیمارستان تامین گردد.
    تکمیل بیمارستان روانسر نیاز به ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد
  • به گزارش آوای باینگان، «صادق کریمی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این راستا احداث و تکمیل بیمارستان روانسر در مجموعه پیشنهادهای مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان قرار داده شده تا در این سفر به تصویب برسد.

    وی ادامه داد: با پیگیری های تیم مدیریتی دانشگاه و همکاری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در پایان سال گذشته مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکار پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان روانسر پرداخت شد.

    معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین به موازات این اقدامات موضوع بیمارستان موقت این شهرستان نیز در حال اجراست و در انتظار تامین بودجه از اعتبارات استانی یا سایر منابع هستیم.

    سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر نیز یادآور شد : عملیات ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر که خواسته جدی مردم این شهرستان است از اسفند سال ۹۷ آغاز شده است.

    «محی‌الدین امینی» اضافه کرد: زمین در نظر گرفته شده برای بیمارستان روانسر حدود ۳۵ هزار متر مربع است و این بیمارستان با زیربنای هشت هزار و ۶۰۰ متر مربع در چهار طبقه ساخته می شود.

    وی گفت: این بیمارستان ۲ اتاق عمل اصلی و یک اتاق عمل اورژانس دارد و دارای پنج تخت زایمانی و ۹ تخت ویژه است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *