×

جذب اعتبار ۲.۵ میلیارد تومانی برای احداث و ساخت ۴۷ مسجد در پاوه و اورامانات

  • کد نوشته: 22510
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۹
  • 149 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه و اورامانات گفت: امسال بیش از ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار به تعداد ۴۷ مسجد منطقه پاوه و اورامانات تخصیص و جذب اعتبار شده است.
    جذب اعتبار ۲.۵ میلیارد تومانی برای احداث و ساخت ۴۷ مسجد در پاوه و اورامانات
  • به گزارش آوای باینگان، ماموستا ملاهادی رمضانی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه و اورامانات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک سال نو و ماه ضیافت الهی، اظهار کرد: سال جدید ابتدایش با رویش جوانه‌های رحمت الهی و میانه‌اش مغفرت و پایانش اجابت دعاهای ضائمین روزه‌دار همراه شد.

    وی ادامه داد: امسال بیش از ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات اختصاص یافته به تعداد ۴۷ مسجد منطقه پاوه و اورامانات تخصیص و جذب اعتبار شده است.

    رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه و اورامانات افزود: فعالیت مسجد محور سبب نفوذ برکت الهی و تأثیر بیشتر آن در جامعه نمایان می‌شود و اسلام مسجد را خانه خدا معرفی و فرهنگ ما مسلمانان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

    وی خاطرنشان کرد: در راستای توجه به مسائل فرهنگی و مذهبی برای احداث و تکمیل ۱۸ باب مسجد در شهرستان جوانرود، ۱۶ باب مسجد در شهرستان پاوه، ۹ باب مسجد در شهرستان روانسر و ۴ باب مسجد در شهرستان ثلاث باباجانی درخواست ۴ میلیارد تومان اعتبار شده که تاکنون بیش از ۲.۵ آن تخصیص و امید است با پیگیری مسؤولان و اعضاء هیأت امنای مساجد موصوف سریع‌تر این اعتبارات جذب و هزینه شود تا حلاوت و شیرینی آن به کام متدینین برسد.

    منبع: فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *