×

دکتر سهراب مرادی:
دانشگاه پیام نور پاوه در سال جاری ۳۲۵ دانشجو را پذیرش کرده است

  • کد نوشته: 21292
  • ۱۴۰۱-۰۷-۰۴
  • 224 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان پاوه گفت: دانشگاه پیام نور پاوه در سال جاری ۳۲۵ دانشجو را پذیرش کرده است.
    دانشگاه پیام نور پاوه در سال جاری ۳۲۵ دانشجو را پذیرش کرده است
  • به گزارش آوای باینگان، دکتر سهراب مرادی در دیدار فرماندار پاوه و اعضای شورای اداری این شهرستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، به ارائه گزارش عملکردی از این دانشگاه پرداخت و گفت: دانشگاه پیام نور پاوه در سال جاری ۳۲۵ دانشجو را پذیرش کرده است و همواره این دانشگاه در سطح استان در وضعیت مطلوبی قرار داشته است.

    فرماندار شهرستان پاوه نیز در این دیدار گفت: ماهیت دانشگاه پیام نور این است که کلاسهای غیر حضوری برگزار کند اما سعی بر این باشد که حتما دانشجو در کلاس حضور یابد و از مسائل روز آگاهی یابد.

    اردشیر رستمی با بیان اینکه در کنار این کلاسها توجیهاتی از مسائل روز به دانشجویان داده شود افزود: دانشگاه منبع و مصدری است که می تواند مردم را به قله های سعادت برساند.

    وی گفت: هدف از برگزاری برخی از مراسم ها و جلسات این است که پیام خود را به جامعه برسانیم که اگر ذهن دانش اموز را درگیر برخی از کلمات و پیام ها نکنیم کار مفیدی انجام نشده است.

    رستمی ادامه داد: دانشگاه ها؛ مدارس و صداوسیما از مکان هایی هستند که منبع تزریق این پیام ها و تزریق به جامعه بوده که اگر دانشگاه عفلت کند پازل انتقال پیام صورت نخواهد گرفت.

    وی تصریح کرد: این هنر دانشگاه نیست که پیام را به خوبی انتقال ندهد بلکه استاد باید شهامت بیان کلمه حق را داشته باشد. و کار ما معلمی است و پیعمبر هم معلم بود.

    فرماندار پاوه در پایان با بیان اینکه ما بدهکار شهداییم گفت: ما باید رشادت های این شهدا در دوران دفاع مقدس را به خوبی به نسل جوان بیان کنیم که این شهدا چکار کرده اند.

    منبع: پاوه پرس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *