×

دریافت لقب هنری عکاسی توسط جوان باینگانی از فدراسیون بین‌المللی عکاسی

  • کد نوشته: 16981
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۱
  • 437 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) به ۱۷ عکاس ایرانی درجه یا القاب هنری اعطا کرد که در میان آنها نام «طالب حیدری» عکاس باینگانی هم دیده می‌شود.
    دریافت لقب هنری عکاسی توسط جوان باینگانی از فدراسیون بین‌المللی عکاسی
  • به گزارش آوی باینگان، به منظور قدردانی از شخصیت‌های برجسته عکاسی، فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) القاب یا درجه‌های هنری ویژه را به هنرمندان عکاس اعطا می‌کند که در دوره اخیر از ایران این افتخار نصیب ۱۷ ایرانی شد که ۱ تن از آنها آقای طالب حیدری اهل باینگان بود و بر این اساس طالب حیدری لقب «AFIAP » یا هنرمند فیاپ را دریافت کرد.

    طالب حیدری، متولد آذر ماه سال ۱۳۶۶ و اهل «باینگان» از توابع شهرستان «پاوه» می‌باشد و تاکنون آثارش در بیش از ۱۵ جشنواره بین‌المللی برگزیده شده است. 

    لقب AFIAP یا «هنرمند فیاپ» اولین لقبی است که می‌توان دریافت کرد؛ این لقب به هنرمندان عکاسی اعطا می‌شود که کیفیت‌ها و تکنیک‌های هنری و تولیدات هنری آنها از طریق شرکت در جشنواره‌های عکاسی بین المللی زیر نظر فیاپ توسط داوران بین المللی در کشورهای مختلف تأیید شده باشد.

    برای دریافت لقب AFIAP عکس‌های این نامزد باید در ۱۵ جشنواره بین المللی مختلف زیر نظر فیاپ در هشت کشور مختلف پذیرفته شده باشد.

    این نامزد باید حداقل ۴۰ پذیرش با ۱۵ عکس مختلف در جشنواره‌های بین المللی زیر نظر فیاپ داشته باشد و حداقل پنج عکس از این ۱۵ عکس، هرکدام باید حداقل در ۳ جشنواره مختلف پذیرفته شده باشند.

    فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها مؤسسه بین المللی در زمینه عکاسی که از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *